رییس سازمان صدا و سیما در نشست با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز به کار شبکه‌ تلویزیونی سلامت به زودی خبر داد. به گزارش ایسنا، مهندس عزت‌الله ضرغامی در نشستی با وزیر و مدیران ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسوولان پزشکی کشور، ایجاد شبکه‌ای با عنوان سلامت را نتیجه نیاز مردم برای دسترسی به اطلاعات بهداشتی و پزشکی دانست و گفت: رسانه ملی با توجه به این نیاز جامعه سعی دارد اطلاعات نوین پزشکی را در کشور به اطلاع آحاد مردم برساند تا ضریب سلامت جامعه را ارتقا دهد.

رییس رسانه ملی گفت: این شبکه به دلیل رسالت بزرگ خود باید کنداکتوری دقیق و حساب شده داشته باشد، به طوری‌ که تمامی ظرفیت‌های پزشکی و نیازهای مردم در آن گنجانده شود.

رییس صداوسیما همچنین طب کودک را مهم‌ترین مقوله‌ای دانست که باید در شبکه‌ سلامت به آن توجه شود و ادامه داد: در این بخش باید آموزش‌هایی در زمینه‌ سلامت کودکان ارائه شود؛ چرا که سازندگان آینده همین کودکان امروزند. وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تولید برنامه‌هایی در مورد تغذیه و کمک‌های اولیه تاکید کرد و گفت: هم‌اکنون بسیاری از هموطنان ما از بیماری‌های ناشی از مشاغل رنج می‌برند؛ بنابراین طب کار مقوله‌ای است که در بسیاری از زمینه‌ها می‌تواند راهگشا باشد.