ژرار دوپاردیو بازیگر معروف فرانسوی متهم است پس از تصادف با یک موتورسوار او را کتک زده است. به گزارش خبرآنلاین، یک سال پیش دوپاردیو به دلیل عمل ناشایستی که در هواپیمای ایرفرانس انجام داد به تیتر روزنامه‌ها بدل شد و حالا دوباره به دلیل مشت زدن به صورت یک موتورسوار پس از تصادف با او متهم به ضرب و جرح شده است. موتورسواری در پاریس زادگاه و محل زندگی دوپاردیو روز چهارشنبه به اداره پلیس شکایت کرد و گفت: دوپاردیو پس از تصادف با او در منطقه شش پاریس در نزدیکی کلیسای سن سولپیس با وی درگیر شده و کتکش زده است.

دوپاردیو مثل همیشه سوار بر اسکوتر خود بوده و به گفته شاکی پس از تصادف با وسیله نقلیه او، با مرد شروع به جروبحث می‌کند و در ادامه با مشت به صورت او می‌زند و مجروحش می‌کند. این اتفاق روز ۱۵ اوت مصادف با تعطیلی رسمی مذهبی در فرانسه

رخ داده است.

او برای بازی در فیلم «سیرانو دوبرژراک» نامزد جایزه اسکار بود. «آخرین زن»، «آخرین مترو»، «دانتن»، «کامیل کلودل» و «زن همسایه» از فیلم‌های معروف دوپاردیو هستند. او با کارگردان‌های سرشناس چون کلود شابرول، موریس پیالا، فرانسوا تروفو، مارکو فرری، آلن رنه، برناردو برتولوچی، آندری وایدا، پیتر ویر، ریدلی اسکات، جوزپه تورناتوره، آندره تشینه و فرانسوا اوزن همکاری کرده است.