برنامه کنسرت‌ها در روزهای بهاری تهران

رضا بهرام: امروز ۱۶ فروردین در سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد اجرا دارد، قیمت بلیت ۱۱۰ تا ۶۹۵ هزار تومان است.

اشوان: امروز ‌۱۶ فروردین در سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲ در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس روی صحنه می‌رود، قیمت بلیت این کنسرت هم ۱۹۰ تا ۶۹۵ هزار تومان است.

آرمین زارعی: این خواننده هم  امروز و فردا یعنی ۱۶ و ۱۷ فروردین در سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرای برنامه دارد، قیمت بلیت: هم ۲۴۹ تا ۶۹۹ هزار تومان است.

آنسامبل اِنسو: این گروه با حضور هومن ثنایی و سامان ثقفیان (گیتار الکتریک)، محمد طباخیان (پرکاشن)، فرید فرزیان‌پور (درامز)، کیارش رادمهر (گیتاربیس) امروز و فردا ۱۶ و ۱۷ فروردین در ساعت ۲۰:۳۰ در عمارت روبه‌رو روی صحنه می شود.

احسان یاسین: خواننده جوان و تازه‌کاری که با برنامه عصر جدید شناخته شد، با همراهی ارکستر ایستگاه (ویژه ماه مبارک رمضان) امروز و فردا ۱۶ و ۱۷ فروردین سانس ۲۲ اجرا دارد. قیمت بلیت این کنسرت ویژه هم ۱۸۰ تا ۳۵۰هزار تومان است.

ایهام: این گروه موسیقی فردا ۱۷ فروردین در سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برای دوستدارانش اجرا دارد. بلیت این کنسرت ۱۱۰ تا ۶۹۵هزار تومان قیمت گذاری شده است.

معین زندی: این خواننده جوان هم فردا ۱۷ فروردین سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲ در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس روی صحنه می‌رود.

علی زندوکیلی: خواننده محبوب موسیقی تلفیقی و سنتی کشورمان فردا  ۱۷ فروردین سانس ۲۲ در تالار وزارت کشور با مخاطبانش دیدار می‌کند و اجرای برنامه خواهد داشت. قیمت بلیت کنسرت او هم ۱۲۰ تا ۵۹۰ هزار تومان است.

بابک جهانبخش: روز جمعه ۱۸ فروردین سانس ۲۲:۱۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران کنسرت دارد، قیمت بلیت این کنسرت ۱۱۰ تا ۶۹۵ هزار تومان است.

ناصر زینعلی: این خواننده هم روز جمعه ۱۸ فروردین سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲ در هتل اسپیناس پالاس تهران اجرا دارد. قیمت بلیت او هم ۱۰۰ تا ۶۹۵هزار تومان خواهد بود.

امید حاجیلی: روز ۱۸ فروردین سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرای برنامه دارد، قیمت بلیت کنسرت او ۲۲۰ تا ۶۹۵هزار تومان است.