با حال و هوای فلسطین اشغال شده
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شکارچی شنبه، تولدی دیگر، قناری، بیگانگان، هیام، وفا، یخ 2 و نامه‌های خیس امروز و فردا از شبکه‌های یک، دو، سه و چهار روی آنتن می‌رود.

شـبـکـه یــک
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی شکارچی شنبه امشب ساعت 22روی آنتن می‌رود. شکارچی شنبه داستان کودکی است که پس از دیدار با پدربزرگ خود به شناخت جدیدی از هستی دست می‌یابد. داستان فیلم از این قرار است که زنی یهودی که پس از مرگ همسرش، با یک مرد مسیحی ازدواج کرده و کودک 8 ساله خود را در پی اقدامات حقوقی و اصرار پدربزرگش برای مدت کوتاهی به وی می‌سپارد. علی نصیریان، امیریل ارجمند، دارین حمسه، آرسینه سوکیاسیان و مهدی فقیه در فیلم سینمایی شکارچی شنبه به کارگردانی پرویز شیخ طادی به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداختند.همچنین این فیلم فردا ساعت 16 بازپخش می‌شود.
۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هم فیلم تلویزیونی تولدی دیگر به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رافعی پخش می‌شود.
شـبـکـه دو
فیلم تلویزیونی قناری به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سپهر محمدی و با بازی عزت‌ا.. رمضانی، پرویز پورحسینی و مجید مشیری، امروز ساعت ۱۶:۱۰ پخش می‌شود. همچنین فیلم تلویزیونی بیگانگان به کارگردانی عباس رافعی و تهیه‌کنندگی منصورسهراب‌پور، فردا ساعت ۱۶:۱۰ پخش می‌شود.داستان فیلم تلویزیونی بیگانگان با بازی قصی خولی، مکسیم خلیل، محمد حداقی و لیلیا الاطرش درباره خاطرات یک فلسطینی مبارز از زمان اشغال کشورش توسط یهودیان صهیونیست است.
شـبـکـه سـه
فیلم سینمایی

هیام به کارگردانی محمد درمنش امروز ساعت 11:30 پخش می‌شود.در خلاصه داستان فیلم آمده: حسان ـ متولد حیفا، دانشجوی ممتاز مهندسی و تبعه انگلستان ـ برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش هیام، از انگلستان عازم اردوگاه جنین در فلسطین اشغالی می‌شود. او قصد دارد پس از مراسم ازدواج با همسرش برای ادامه تحصیل به انگلستان برگردد. جشن عروسی آن دو در یک محفل کوچک، اما گرم برگزار می‌شود. حمله گسترده اسرائیل به اردوگاه جنین به زوج جوان اجازه نمی دهد این دو، رنگ آرامش را بینند. آنها که عازم انگلستان هستند در ایست بازرسی نیروهای اسرائیلی از یکدیگر جدا می‌شوند. وقتی حسان به نوع برخورد ماموران با آنها اعتراض می‌کند، او را بازداشت می‌کنند.
فیلم تلویزیونی وفا هم فردا صبح ساعت ۹ پخش می‌شود. «وفا» داستان جوانی به نام ژوبین پناهی است که به جرم جاسوسی برای کشور اسرائیل در لبنان زندانی است. او به دلیل مشکلات روحی و روانی که پس از کشته شدن پدر و مادرش در انفجار بمبی در قبرس، پیدا کرده به بیمارستان منتقل می‌شود. در این زمان مامور ویژه‌ای از طرف موساد و سازمان امنیت ملی اسرائیل برای ربودن او از آسایشگاه روانی وارد ایران می‌شود.فرهاد اصلانی، الیزابت امینی، رضا ایرانمنش و بازیگران لبنانی عدی رعد، حسن عدنان، گیریتا غون و آنجو حمید در فیلم تلویزیونی وفا به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور بازی کرده‌اند.
شـبـکـه چـهـار
فیلم تلویزیونی نامه‌های خیس به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه فردا شب ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه سینما ۴ پخش خواهد شد. نامه‌های خیس داستان دختری به نام راضیه را روایت می‌کند که سال‌ها است از مادر پیر و بیمارش نگهداری می‌کند. او با کار بر روی لباس عروس امورات خود را می‌گذراند تا اینکه با ورود پسری به زندگی‌اش، در زندگی او و مادرش تغییراتی به وجود می‌آید.