فروش روز اول «ضدگلوله» برای زلزله زدگان

عوامل فیلم «ضد گلوله» در یادداشتی فروش روز اول اکران خود را به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی تقدیم کردند.

همچنین مصطفی کیایی اعلام کرد: در کل یک پلان و یک دیالوگ «ضدگلوله» حذف شده است که یکی از دیالوگ‌های سعید آقاخانی و یکی از پلان‌های مهدی هاشمی حذف شده‌اند. در حالی بنا بود از صبح دیروز دومین فیلم سینمایی مصطفی کیایی با عنوان «ضدگلوله» در گروه عصرجدید روی پرده برود که شایعاتی دباره سانسور سکانس‌های پایانی این فیلم شنیده می‌شود. مصطفی کیایی کارگردان این فیلم درباره صحنه‌های سانسور شده فیلم ضد گلوله به سایت شبکه ایران گفت: خوشبختانه بخش زیادی از فیلم حذف نشده؛ ماجرا بر سر همان سکانس پایانی فیلم است که چند پلان آن حذف شده است.

احتمالا ماجرای ثابت ماندن ماهیت کاراکتر اصلی بعد از حضور از جبهه‌ها، سانسور شده است.

نه، اما بخش‌های حذف شده مربوط به همین پلان‌های نهایی است.

می‌شود درباره این حذفیات صریح‌تر صحبت کنید.

ببینید اگر اشتباه نکرده باشم در کل یک پلان و یک دیالوگ فیلم حذف شده است؛ یکی از دیالوگ‌های سعید آقاخانی و یکی از پلان‌های مهدی هاشمی حذف شده‌اند.

کدام دیالوگ و کدام پلان؟

دیالوگی که آقاخانی در آن درباره سریال «Lost» صحبت می‌کند از فیلم حذف شده و یکی از پلان‌های مهدی هاشمی که در حال جابه‌جایی تعدادی دی.وی.دی است، هم مشمول ممیزی شده است.

در این پلان مهدی هاشمی در حال جابه‌جایی چه جور دی.وی.دی است؟

دی.وی.دی یکسری فیلم‌های خارجی.

پس درونمایه کلی فیلم دستخوش تغییر نشده است؟

نه، خوشبختانه نه.

دورنمای خودتان از اکران فیلم چیست؟ آیا فیلم می‌تواند در جلب مخاطب موفق باشد؟

خودم فکر می‌کنم عیدفطر زمان خوبی برای اکران باشد به خصوص که رقبایی مانند «کلاه قرمزی و بچه ننه» هم حضور دارند که می‌توانند اسباب رونق اکران را موجب شوند. احتمال می‌دهم با ایجاد گرما در گیشه مجددا مردم از سینما لذت می‌برند.