مجموع فروش کل کشور فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» از یک میلیارد و 100 میلیون تومان گذشت.

قطبی از دفتر پخش موسسه «فیلمیران» که پخش «خوابم می‌آد» را برعهده دارد در این خصوص گفت: «تا شب شنبه ۱۰ تیر‌ماه) و پس از ۱۷ روز، فروش فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» به ۹۲۰ میلیون تومان رسیده است.» وی ادامه داد‌: «همچنین این فیلم از ۱۰ روز قبل در شهرستان‌های مختلف روی پرده رفته است که در این مدت با توجه به متغیر بودن تعداد سینماهای آن، بیش از ۱۷۰ میلیون تومان فروش داشته است.» قطبی در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: «اکنون «خوابم می‌آد» در ۲۸ سینمای تهران و حدود ۲۵ سینمای شهرستان به اکران خود ادامه می‌دهد.» «خوابم می‌آد» اولین تجربه کارگردانی رضا عطاران در سینما است. در این فیلم کمدی، علاوه بر خود کارگردان، مریلا زارعی، اکبر عبدی و ناصر گیتی‌جاه به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان این فیلم درباره «رضا»، معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده؛ اما در برقراری ارتباط با زن‌ها دچار مشکل است. او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود که برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبه‌رو است و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست....
«آزمایشگاه» ساخته حمید امجد نیز که تا قبل از روی پرده آمدن فیلم عطاران به نسبت فیلم‌های دیگر خوب می‌فروخت با افت فروش مواجه شده است. این فیلم در مدت 23 روز نمایش 202 میلیون تومان در تهران فروش کرده است.
فیلم «قفس طلایی» ساخته محمد زرین‌دست نیز، مرز ۱۰۰ میلیون تومان فروش را رد کرد. این فیلم در مدت ۲۲ روز نمایش توانسته ۱۳۷ میلیون تومان فروش داشته باشد. دو فیلم «کیمیا و خاک» و «پس‌کوچه‌های شمرون» اما هنوز به مرز ۱۰۰ میلیون تومان نرسیده‌اند. «کیمیا و خاک» به کارگردانی عباس رافعی در ۹ روز نمایش توانست تنها ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروش کند. «پس‌کوچه‌های شمرون» نیز با وجود داشتن حواشی فراوان ۸۱ میلیون تومان فروش داشته است.