آموزش اژدهایتان را این هفته ببینید!

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی پنج روز تا نیمه شب (قسمت اول)، چراغ‌های رابطه، پنج روز تا نیمه شب (قسمت دوم)، اژدهاتونو چطورآموزش بدید، دوازده برادر، اَوینار، حمله به بلوک، میدان جنگ، کوچولوها و روزنامه امروز و فردا ۸ و ۹ تیرماه از شبکه‌های یک، دو، سه و چهار پخش می‌شود. شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، ساعت ۱۰ شب امشب شاهد پخش قسمت اول یک فیلم دو قسمتی خواهیم بود با نام پنج روز تا نیمه شب به کارگردانی میچائیل دبلیو واتکینز، که روی آنتن خواهد رفت.

فیلم سینمایی پنج روز تا نیمه شب با بازی تیموتی هاتون ورندی کوئید، محصول سال ۲۰۰۴ در کشورهای آمریکا و کانادا ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی چراغ‌های رابطه به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه‌کنندگی احمد زالی هم فردا ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود.

قسمت دوم فیلم سینمایی پنج روز تا نیمه شب فردا در همان ساعت ۱۰ شب پخش خواهد شد.

شبکه دو

انیمیشن اژدهاتونو چطورآموزش بدید امروز ساعت ۱۴:۳۰ درقالب برنامه سینما آفتاب پخش می‌شود.

دراین انیمیشن می‌بینیم : هیکاپ نسبت به بقیه وایکینگ‌ها ضعیف‌تر است. پدر او رییس وایکینگ ها است. وایکینگ‌ها مورد حمله اژدها‌ها قرار می‌گیرند که هرکدام انواعی دارند. یکی از این اژدها، اژدهای شبیخون زن است که در شب می‌آید و چون سیاه است کسی آن را نمی‌تواند ببیند و به همین دلیل همیشه فرار می‌کند. هیکاپ دستگاهی ساخته که می‌خواهد با آن اژدهایی را بگیرد. او یک شب با آن دستگاه اژدهایی را می‌زند، ولی وقتی می‌خواهد او را بکشد نمی‌تواند و او را آزاد می‌کند.

فیلم سینمایی اژدهاتونو چطور آموزش بدید به کارگردانی کریس ساندرس و تهیه‌کنندگی بونی آرنولد، محصول سال ۲۰۱۰ درکشور آمریکا ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی دوازده برادر به کارگردانی و تهیه کنندگی رسول بابا رضا،هم فردا ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود.

فیلم خاطره انگیز اوینار به کارگردانی شهرام اسدی هم فردا ساعت۲۳ روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی پرویز پورحسینی، حسین پناهی، مهدی فتحی، آزیتا حاجیان و حمید طاعتی آمده : تیوای بشیر، قاطرچی پیر که آشنا به جاده‌های نرفته و پنهان کوه‌های کوهستان است، توسط مرد زرگری که در اثر بمباران شیمیایی شهر حلبچه نابینا شده است، اجیر می‌شود تا به مکانی امن برسند که این مکان امن می‌تواند کردستان ایران باشد. مرد زرگر به خاطر آنچه از اجناس با ارزشی که همراه خود دارد و به‌خاطر عدمِ اطمینان به راهنما به شدت نگران است. در راه عده دیگری از مردم که از بمباران شیمیایی حلبچه جان به در برده‌اند، برای نجات خود از مهلکه به راهنما و پیرمرد زرگر می‌پیوندند که این بر نگرانی پیرمرد می‌افزاید.

شبکه سه

فیلم سینمایی حمله به بلوک محصول سال ۲۰۱۱ کشور انگلستان امروز ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

فیلم سینمایی میدان جنگ به کارگردانی لی جونگ ایک هم فردا ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی کوچولوها به کارگردانی تام هارپرفردا ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

شارون هورگان وکریستوفر اکلستو درفیلم سینمایی کوچولوها محصول سال ۲۰۱۱ کشورانگلیس بازی کرده‌اند.

شبکه چهار

فیلم سینمایی روزنامه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ران هاوارد فردا ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه سینما۴ پخش می‌شود.

مایکل کیتن، رابرت دووال، گلن کلوز و ماریسا تومی در فیلم سینمایی روزنامه محصول سال ۱۹۹۴کشور آمریکا ایفای نقش کرده‌اند.