لیلی گلستان که پیش از تعداد آثار ارسالی به نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» را ۱۵۴ اثر عنوان کرده بود، خبر داد: تعداد آثار افزایش یافته و از ۱۵۴ اثر به ۲۰۰ اثر نقاشی و مجسمه رسیده است. این نمایشگاه قرار است ۹ تیرماه در گالری گلستان برپا شود. بنابر گفته لیلی گلستان آثار این نمایشگاه تا به امروز به ۲۰۰ اثر نقاشی و مجسمه رسیده است.

مدیر گالری گلستان در گفت‌وگو با ایلنا با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه که ۹ تیرماه افتتاح خواهد شد، آثار ۱۸۰ نقاش و ۱۲ مجسمه ساز را ارائه خواهد کرد که از نقاشان یک اثر و از بعضی هنرمندان مجسمه ساز دو اثر در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

گلستان در ادامه گفت: همچنان گران‌ترین اثر نمایشگاه «صد اثر صد هنرمند» تابلو کوچک با تکنیک گواش سهراب سپهری است. وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۲۹ تیرماه ادامه خواهد داشت، گفت: در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان پیشکسوتی چون فرامرز پیلارام، محمدعلی ترقی جاه، صادق تبریزی، بهرام دبیری، پرویز کلانتری، بهجت صدر، علی‌اکبر صادقی، اردشیر محصص و... در کنار آثار نقاشان جوانی چون حسین چراغچی، الیکا ابراهیمی قاجار، علی ترقی جاه و... قرار می‌گیرد. گلستان در پاسخ به اینکه چرا تنها آثار مجسمه و نقاشی را در نمایشگاه «صد اثر صد هنرمند» به نمایش می‌گذارید، گفت: گالری گلستان فضای کوچکی دارد و گنجایش نمایش دیگر آثار هنرهای تجسمی را در این نمایشگاه نداریم.