نمایش «چند مرد، چند زن» به نویسندگی رسول بانگین و کارگردانی حنیف مظفری از ۶ تا ۲۸ بهمن ساعت ۲۰:۳۰ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است. در خلاصه داستان نمایشنامه آمده است: مرد کارخانه‌دار: توی تمام هستی چیزی بدتر از مرگ وجود نداره. البته نه برای کسی که می‌میره، برای کسی که مجبوره میون مرده‌ها زندگی کنه!

 

مراسم تشییع پیکر مسعود سپهر، هنرمند باسابقه عرصه گرافیک، کشورمان فردا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح از مقابل خانه هنرمندان برگزار می‌شود.مسعود سپهر پس از دو هفته بی‌هوشی کامل، صبح یکشنبه ۹ بهمن‌ماه در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت. وی در سال ۱۳۳۵ در تهران به دنیا آمد و در سال ۱۳۵۶ از کالج چاپ لندن فارغ‌التحصیل شد و دارای مدرک لیسانس طراحی گرافیک، تایپوگرافی و برنامه‌ریزی چاپ بود. او در سال ۱۳۵۱ مدرک فوق‌لیسانس خود را در این رشته اخذ کرد. سپهر همچنین دارای مدرک دکترای حرفه‌ای از وزارت فرهنگ و آموزش عالی بود و از سال ۱۳۷۲ آموزش تکمیلی را از مرکز آموزشی اپل پاریس دنبال کرد. بسیاری از نشانه‌های شهری و علائم مترو تهران از طراحی‌های او بود.

 

کنسرت مهدی مدرس، خواننده موسیقی پاپ، ۱۳ بهمن در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود. قیمت بلیت این کنسرت از ۱۰۰ تا ۴۰۰هزار تومان تعیین شده است.مدرس درباره برگزاری این کنسرت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته است: «بیشتر از یک سال بود که تصمیم داشتیم این کنسرت رو در این سالن اجرا کنیم (یک کنسرت هال واقعی و بزرگ) و هر بار به دلایلی اجرا نکردیم که به لطف خدا و محبت شما این بار با قدرت اجرا می‌کنیم. کاملا درک می‌کنم که از لحاظ اقتصادی همه دچار مشکل هستیم و قیمت بلیت‌های کنسرت‌ها بالاست و تصمیم گرفتیم برای این اجرا قیمت‌گذاری منطقی انجام بدیم که همه عزیزانمون بتونن بلیت تهیه کنن...»