معاون ضرغامی در امور تلویزیون از ساخت سریال‌های شهید چمران، باکری، زین‌الدین، کاوه، بروجردی و ابوترابی در آینده‌ای نزدیک خبر داد. به گزارش ایسنا، در مراسمی که شامگاه جمعه ـ دوم تیر ماه ـ‌ در هتل هویزه تهران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از دکتر علی دارابی (معاون سیمای رسانه ملی) تقدیر و تجلیل شد.

مهندس زریبافان ـ معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ـ از اهتمام جدی رسانه ملی به خصوص معاونت سیما در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل کرد و خواهان توسعه کمی و کیفی همکاری‌ها با سایر نهادها برای تجلیل از اسوه‌های ایثار و شهادت شد.

بنا براین گزارش، دکتر علی دارابی ـ معاون سیمای رسانه ملی ـ نیز در این مراسم طی سخنانی از اهتمام جدی معاونت سیما برای توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت سخن گفت و از ساخت چند سریال از جمله شهید چمران، باکری، زین‌الدین، کاوه، بروجردی و ابوترابی در آینده نزدیک خبر داد.

دارابی افزود: سریال شهید کاوه تولید شده و سریال ابوترابی، که اسوه آزادگان است، در حال تصویربرداری است و در سال آینده پخش آن آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: همه نهادها به خصوص دستگاه‌های قانون‌گذار و اجرا وظیفه مبرم در حمایت و پشتیبانی از تولید فیلم و سریال در حوزه ایثار و شهادت دارند.

در این مراسم، از تعدادی از دست‌اندرکاران جامعه هنری در حوزه ایثار و شهادت و نیز از جمعی از مدیران معاونت سیما از جمله مهدی فرجی، مدیر شبکه یک سیما تقدیر به عمل آمد.