همکاری بهرام رادان با محسن چاووشی و رضا یزدانی

در پى موفقیت آلبوم «روى دیگر» «Other Side»، بهرام رادان کار روى آلبوم دومش را با نام «روى جدید» New Side آغاز کرد. علی باذل مدیر برنامه‌های بهرام رادان در پى اعلام این خبر افزود: آلبوم «روى جدید» باز هم در سبک و سیاق روى دیگر خواهد بود، گرچه از سبک‌هایى که مورد توجه هواداران بوده، بیشتر استفاده می‌شود. استفاده از چند هنرمندى که از دوستان بهرام هستند و مجال همکارى با آنها را در آلبوم اول نیافتیم نیز جزو برنامه‌هاى اصلى است. دوستانى مثل محسن چاووشى و رضا یزدانى.

براى آهنگسازى آلبوم هم از«شهاب اکبرى» و«آریا عظیمى‌نژاد» و«همایون نصیری» دعوت خواهد شد و مدیریت هنرى کل آلبوم هم مجددا برعهده کیوان هنرمند خواهد بود.

باذل در مورد کلیپ‌های آلبوم روى دیگر گفت: این امر منوط به دریافت مجوزهاى مربوطه است که زحمت آن بر عهده آقاى على اوجى است و امیدواریم به محض مهیا شدن مجوز‌ها پخش آن را آغاز کنیم. در آخر باذل درباره بازتاب آلبوم روى دیگر در اهالى موسیقى گفت: اتفاقى که پیش‌بینى می‌کردیم افتاد. نظرات دو سوى موافق و مخالف داشت و نکته جالب استقبال تعداد قابل توجهى از هنرمندان به‌نام کشور بود که این مهم باعث شد تا روند تولید روى جدیدرا زود‌تر از موعد به جریان بیندازیم.

باذل اظهار امیدوارى کرد تا همزمان با انتشار آلبوم جدید، مقدمات برگزارى کنسرت نیز آماده شود.