حذف فیلم «خوابم می‌آد» از جدول اکران سینما آزادی

شورای صنفی نمایش فیلم اجازه اکران عمومی فیلم سینمایی «خوابم میاد» به کارگردانی رضا عطاران را در سینمای آزادی صادر نکرد. به گزارش ایرنا، اکران فیلم خوابم می‌آد که از روز چهارشنبه - ۲۴ خردادماه -در گروه سینمایی آفریقا آغاز شده برای نمایش عمومی در سالن‌های سینمایی حوزه هنری با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

براساس این گزارش، پس از ممانعت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی از اکران فیلم پس کوچه‌های شمرون در سالن‌های حوزه هنری، شورای صنفی نمایش فیلم اجازه اکران فیلم خوابم میاد را به سالن‌های حوزه هنری از جمله سینما آزادی نداده است.

این در حالی است که قرارداد اکران این فیلم پیشتر در سینماآزادی منعقد شده بود و مقرر بود نمایش عمومی این اثر از روز چهارشنبه در این سینما آغاز شود، اما در نهایت کپی‌های این فیلم روز چهارشنبه به سینما آزادی تحویل داده نشد تا در نهایت فیلم خوابم میاد از جدول اکران فیلم ها در سینما آزادی حذف شود.

علی سرتیپی، پخش‌کننده اظهار امیدواری کرد که مشکل پیش آمده برای نمایش فیلم سینمایی خوابم می‌آد در سینما آزادی رفع شود. براساس این گزارش، به نظر می‌رسد اکران فیلم سینمایی خوابم می‌آد در سینما آزادی به نوعی به دلیل عدم اکران فیلم پس کوچه‌های شمرون در سینماهای حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی متوقف شده است و به عقیده کارشناسان ادامه این روند در اکران فیلم‌ها به سود سینمای ایران نبوده و زیان‌دهی تهیه‌کنندگان فیلم را در پی داشته باشد.

فیلم خوابم می‌آد، داستان رضا، معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با آدم‌ها دچار مشکل است، او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبه‌روست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست.