بازگشت مجری محبوب به تلویزیون

اولین قسمت از مجموعه «امپراطور کوچک» ـ به کارگردانی گیتی خامنه‌ـ سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۱۱‌و۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت. به گزارش ایسنا، گیتی خامنه پیش از پخش این برنامه خاطرنشان کرد: مبنای این برنامه یک کار تحقیقی و علمی است و در آن از تجربیات بالینی و تحقیقات روانشناختی استفاده کرده‌اند؛ همچنین در این برنامه از نظر یک کارشناس استفاده شده و تمام متون زیر نظر وی تدوین شده است. گیتی خامنه که اجرای برنامه‌های کودک تلویزیون در دهه ۶۰ را به عهده داشت، این بار در مقام کارگردان و مجری برنامه «امپراطور کوچک» قرار دارد.

او گفت: «امپراطور کوچک» شامل تمام مباحثی است که خانواده‌ها با آنها در ارتباطند و به نوعی می‌خواهند غلط‌های مصطلح تربیتی و روانشناسی را تصحیح کنند.

خامنه در صحبت‌های خود به جامعه آینده اشاره و خاطرنشان کرد: چون جامعه آینده را کودکان و نوجوانان امروزی ما می‌سازند یقین دارم که اگر برنامه «امپراطور کوچک» مطابق اهداف ما پیش برود، کمک خواهد کرد تا جامعه بهتری داشته باشیم زیرا بسیاری از دشواری‌هایی که ما اکنون داریم، ناشی از آن است که گاهی کودکان را جدی نگرفته‌ایم. به گزارش ایسنا، برنامه «امپراطور کوچک» به تهیه‌کنندگی رضا داستانی و کارگردانی و نویسندگی گیتی خامنه برای پخش از شبکه دو سیما تهیه شده است. این برنامه شامل ۴۱ قسمت هشت دقیقه‌ای است. به گفته کارگردان در «امپراطور کوچک» قرار است پیام‌ها به شکل تصویری به کودکان انتقال داده شود.