ایرنا: محمود شهریاری که به دلیل حوادث اخیر از ششم مهرماه بازداشت شده بود، پس از ۲ ماه از زندان آزاد شد. آزادی شهریاری در راستای دستور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، مبنی بر آزادی برخی متهمان حوادث اخیر کشور و در پی‌ پیروزی تیم‌ ملی فوتبال کشورمان برابر ولز صورت گرفته است.

 

فیلم سینمایی «دِرب» به کارگردانی هادی محقق و تهیه‌کنندگی رضا محقق در سومین حضور جهانی خود در بخش مسابقه بین‌الملل چهل‌و‌چهارمین دوره جشنواره سه‌قاره در شهر نانت فرانسه، برنده جایزه بالون نقره‌ای این رویداد سینمایی شد. هیات داوران در بیانیه‌ای اعلام کردند: «به دلیل لطافت و عظمت این افسانه فلسفی که توانسته سرسختی شخصیت خود را در قلمرو مجلل و پرخطر کوهستان‌های ایران آزادانه تجسم بخشد، به این فیلم جایزه بالون نقره‌ای را اعطا کردیم.»  چهل‌و‌چهارمین دوره جشنواره سه قاره در شهر نانت یکشنبه شب ۶ آذر (۲۷ نوامبر) با اعطای جوایز به کار خود خاتمه داد.

 

تصویربرداری سریال تلویزیونی «شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی به پایان رسید. این سریال به نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در۳۰ قسمت ۴۲دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است. آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر و سیروس همتی از هنرمندانی هستند که در این سریال بازی می‌کنند.