محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ روز پنجشنبه ۲۸ مهرماه در دو سانس مختلف و در هتل اسپیناس پالاس تهران اجرای جدیدی را تدارک دیده است. خواننده آهنگ «بهت قول می‌دم» که کنسرت تیرماه خود در بوشهر را به دلیل گرفتگی صدا در مقابل مخاطبان و هوادارانش لغو کرده بود، اکنون پس از گذشت چند ماه، اجرای جدیدی را در دو سانس مختلف و در ساعات ۱۹ و ۲۲ برای طرفداران خود در شهر تهران در نظر گرفته است. فروش بلیت‌های این اجرا از ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱ در ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

   

ارکستر ملی ایران به رهبری مجید انتظامی که پیش‌تر قرار بود «همراه با خاطره‌ها» را در روزهای ۶ تا ۸ مهر اجرا کند، با تمام شدن بلیت‌، برای روزهای نهم و سپس دهم مهر نیز تمدید شد. گروه کر بنیاد رودکی به رهبری رازمیک اوحانیان، ارکستر ملی ایران را در این اجراها همراهی می‌کند. در این رویداد خاطره‌انگیزترین آثار مجید انتظامی نواخته می‌شود. رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» شش تا ده مهر ساعت ۲۱ با همکاری بنیاد رودکی، انجمن موسیقی ایران و دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ در تالار وحدت اجرا می‌شود.

   

امین غفاری، نوازنده ویولن، به فینال مسابقات جهانی نوازندگی ویولن کشور ژاپن راه یافت. مسابقات جهانی موسیقی در شهر اوزاکای ژاپن با حضور حدود ۳هزار نوازنده در سازهای مختلف هرساله برگزار می‌شود. مسابقات اوزاکا از معتبرترین مسابقات موسیقی است که یکی از جوایز آن برای افراد برنده اجرا در سالن‌های بزرگ در شهرهای مختلف دنیا مانند پاریس، سئول و البته کارنگی هال نیویورک است.