شارژ سینماها با 3 فیلم جدید

به هر روی از فردا سه فیلم سینمایی «بازیووو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی به سرگروهی پردیس کورش، «تی‌تی» ساخته آیدا پناهنده در پردیس ایران‌مال و «پیتوک» به کارگردانی مجید صالحی به سرگروهی مگامال به نمایش درمی‌آیند. پیتوک: فیلم «پیتوک» فیلمی ایرانی به کارگردانی سیدمجید صالحی و تهیه‌کنندگی سید‌محمد قاضی است. این فیلم در ژانر کمدی ـ اجتماعی در سال ۹۸ ساخته شده است. فیلم‌نامه‌ این فیلم را امیررضا نوری‌پرتو و صادق خوشحال نوشته‌اند؛ داستان آن هم درباره جوانی اهل جنوب شهر به نام علا است که سودای بزرگی در سر می‌پروراند و می‌خواهد خود را بالا بکشد. آشنایی علا با زنی میان‌سال به نام فروغ، این پسر جوان را در موقعیتی پر از جدال و کشمکش و پیش‌بینی‌نشده قرار می‌دهد؛ مسیری که هم با عشق همراه است و هم کینه و خشم و انتقام.

مهتاب کرامتی، هادی حجازی‌فر، احسان بذلی، حسن پورشیرازی، الناز حبیبی، شاهرخ فروتنیان، شیرین آقاکاشی، هادی عطایی، روناک قاسمی، ترمه فرح‌مرزی و یزدان کوکبی‌صبا از بازیگران این فیلم سینمایی هستند. بازیووو: «بازیووو» با نام عجیبی که دارد طبق گفته سازندگانش یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌های سینمای کودک و نوجوان در ایران است. این فیلم موفق به دریافت ۴ جایزه‌ پروانه زرین بهترین کارگردانی، دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه، جایزه ویژه کسب‌و‌کار و تندیس مرکز توسعه سینمای کودک از سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شده است. پژمان بازغی، برزو ارجمند، محمدرضا هدایتی، لیندا کیانی، سحر ذکریا، مجید افشاری و رضا شفیعی جم و تعداد قابل‌توجهی بازیگر کودک در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. بازیووو داستان «ماپان» مخترع بازی‌ها و خالق سرزمین «بازیووو» است که برای نجات سرزمینش از چنگال «سیلوس» به دنبال پیدا کردن قهرمانی از میان بچه‌هاست، اما ژوبین پسر‌بچه دست‌و‌پا‌چلفتی بدترین انتخاب ممکن برای این کار است.

تی‌تی: «تی‌تی» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده و نویسندگی مشترک ارسلان امیری و آیدا پناهنده، محصول سال ۱۳۹۹ است. «تی‌تی» چهارمین فیلم سینمایی آیدا پناهنده با بازی الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیباست و داستان آن درباره‌ زنی معروف به «تی‌تی خُله» است که می‌خواهد بشریت را نجات دهد و آشنایی او با یک استاد فیزیک، ماجرا‌های تازه‌ای در زندگی‌اش به وجود می‌آورد.