پخش برنامه «دورهمی» که در ایام نوروز هر شب روی آنتن می‌‌‌رفت، ادامه خواهد داشت. این برنامه که در ایام نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن رفت، در ۱۵ قسمت به پایان رسیده و از این پس، ۳ روز در هفته پخش خواهد شد. «دورهمی» با اجرای مهران مدیری روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هر هفته، ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

 

نمایش «عمونوروز و ننه‌‌‌سرما در بهار نوروزخوانان» به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امروز سه‌‌‌شنبه روی صحنه می‌رود. علاقه‌‌‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند هر روز ساعت ۱۷ به مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران مراجعه کنند.

 

فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌‌‌کنندگی سعید بشیری پس از اکران موفق در سینماهای «هنروتجربه» و موفقیت در جشنواره‌‌‌های مختلف خارجی به مدت یک ماه و تا نیمه اردیبهشت در پلت‌فرم فیلیمو به صورت آنلاین اکران شده است.

 

بر اساس برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های انجام گرفته، دانشجویان تمامی رشته‌‌‌های تحصیلی روزهای یکشنبه هرهفته می‌توانند با «مراجعه حضوری» به گیشه تئاتر شهر با ارائه کارت دانشجویی خود از تسهیلات تخفیف ۵۰‌درصدی بلیت آثار نمایشی در این مجموعه بهره‌‌‌مند شوند.