در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر از رضا رویگری قدردانی شد. این بازیگر در این مراسم گفت: من تا حالا یک ده‌آفرین هم نگرفته بودم واین هدیه برایم ارزشمند است. بالاخره بعد از ۶۰ سال روی این صحنه یک چیزی دست ما دادند اما دیر دادند، دیگر دست من جان ندارد این تندیس را نگه دارد و برایم سنگین‌‌‌تر شده. اما از بچه‌‌‌های تئاتر تشکر می‌‌‌کنم که لوطی‌‌‌تر از سینمایی‌‌‌ها هستند. تئاتر خانه همه ماست.

 

نمایش «دراماتورژ» نوشته سهند خیرآبادی و با طراحی و کارگردانی محمد نژاد از یکم اسفند ساعت ۱۹ در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه می‌رود. در خلاصه این نمایش آمده است: «هر دوئلی یه بازنده داره. ولی این‌‌‌جا فرق داره، بازی برد برده... زن و مردی که می‌‌‌خواهند بازیگر، نویسنده و کارگردان نمایش باشند. اما... » دلارام ترکی و محمد نژاد در این اثر ایفای نقش می‌کنند.

 

داوری آثار چهارمین دوره جایزه ترانه افشین یداللهی در نکوداشت خاطره این هنرمند با هدف کشف استعدادهای تازه و حمایت از جریان پیشرو و اندیشه ترانه‌‌‌سرایی معاصر به پایان رسیده و شنبه ۳۰ بهمن مراسم اختتامیه این دوره برگزار خواهد شد.  این مراسم به میزبانی خانه ترانه از ساعت ۱۸ در تهران برگزار می‌شود.