این کارگردان دراین‌باره توضیح داد: ما به زودی یک تک‌‌‌گویی نمایشی را با نام «جان سوخته» با نقش‌‌‌خوانی شقایق دهقان خواهیم داشت و در کنار آن سه تن از قربانیان اسیدپاشی هم حاضر خواهند بود و روایت‌‌‌های آنان را هم خواهیم شنید.

وی ادامه داد: روایت این سه قربانی، سه روایت کاملا جدید، پیچیده و عجیب است که با آنچه پیش از این اتفاق افتاده، کاملا تفاوت دارد. آنان روایت‌‌‌های خود را تشریح کرده‌‌‌اند و من بر اساس آن، داستان‌‌‌هایی نوشته‌‌‌ام که توسط خودشان شنیده خواهد شد.

محدث همچنین درباره طرحی که به مجلس شورای اسلامی داده می‌شود و جنبه پیشگیرانه دارد گفت: در برنامه ما یک خانم وکیل و یک پزشک هم حضور دارند. ما با حضور این خانم وکیل، طرحی را برای منع خرید و فروش اسید به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهیم داد تا از این پس خرید و فروش اسید به راحتی انجام نشود بلکه نیازمند طی کردن مراحل قانونی مانند ارائه کارت ملی و... باشد. وقتی این طرح آماده شد، در همان روز برگزاری برنامه و در روزهای بعدی، امضای هنرمندان گوناگونی را جمع‌‌‌آوری خواهیم کرد و در نهایت، این طرح با امضای هنرمندان مختلف به مجلس ارائه خواهد شد.