بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۱

تیتان: دومین فیلم بلند ژولیا دوکورنو، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان فرانسوی، یک کابوس انتزاعی عجیب و غریب همراه با وحشت جسمی است که ترس را از طریق نابودی و اضمحلال آشکار بدن به بیننده منتقل می‌کند. تیتان نخل طلای جشنواره کن امسال را برد و دوکورنو را به دومین بانوی سینماگر در تاریخ تبدیل کرد که این جایزه را از آن خود می‌کند.

تا مرگ: فیلم مهیج و ترسناک تا مرگ (Till Death) با بازی مگان فاکس درباره زنی است که به‌عنوان بخشی از یک نقشه انتقام، دست بسته کنار جسد شوهرش رها شده و باید از پس دو قاتلی که برای کشتنش اجیر شده‌اند، برآید.تا مرگ که ژوئیه امسال (تیر- مرداد ۱۴۰۰) اکران شد، اولین فیلم بلند جیسون کروی به‌عنوان نویسنده و اس.کی.دیل به عنوان کارگردان بود.

سانسورچی: فیلم سانسورچی (Censor) با بازی نیام الگار، بازیگر ۲۹ ساله ایرلندی، درباره یک سانسورچی در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی است که صحنه‌های خشونت‌آمیز و وحشتناک فیلم‌ها را سانسور می‌کند. وی پس از مشاهده یک ویدئوی عجیب و غریب و آشنا در تلاش برای حل معمای ناپدید شدن خواهرش وارد مارپیچی می‌شود که در آن مرز واقعیت و هنر از بین می‌رود.

خیابان ترس بخش سوم: سه‌گانه خیابان ترس (The Fear Street) متشکل از سه فیلم ترسناک درباره سه بازه زمانی مختلف در یک شهر که براساس آثار آر.ال.استاین، نویسنده معاصر آمریکایی، ساخته‌شده این تابستان سر زبان‌ها افتاد.۱۶۶۶ بخش پایانی از این سه‌گانه بود که بیش از دو بخش دیگر مورد استقبال قرار گرفت.

بازگشت به خانه در تاریکی: ‌فیلم بازگشت به خانه در تاریکی (Coming Home in the Dark) که به کارگردانی جیمز اشکرافت و براساس داستانی کوتاه به همین نام از اوون مارشال، ساخته شد، سفر یک معلم و خانواده‌اش به خارج از شهر را روایت می‌کند که با پیدا شدن سروکله دو مرد به تجربه‌ای تلخ تبدیل می‌شود.