فیلم سینمایی «لوتریا» محصول هالیوود، به کارگردانی علی عطشانی با بازی برزو ارجمند و جمعی از بازیگران آمریکایی و مکزیکی در مکزیکوسیتی کلید خورد. فیلم‌نامه «لوتریا» بر اساس یک داستان واقعی و نوشته علی عطشانی و محمودرضا ثانی است. برزو ارجمند، آنتونیو مونروی، آرلیزبنل، خورخه زاراته، پاتریشیا روخاس، خسوس کاسترو، جراردو آمایا، دارکو نونز، الناز باقری، حمیدرضا میمندی، حامد توسلی و... بازیگران «لوتریا» هستند.

مجید انتظامی، آهنگ‌ساز سرشناس دو مجموعه از آثار موسیقایی خود به نام‌های «محاکمه» و «زم‌هریر» را در دسترس شنوندگان قرار داد. عمده فروش این آلبوم موسیقایی در بستر فضای مجازی به‌صورت جهانی صورت گرفته است و علاقه‌مندان برای خریداری این اثر موسیقایی می‌توانند به پلت‌فرم‌های دارای مجوز کشورمان مراجعه کنند. آلبوم «زم‌هریر» مشتمل بر موسیقی‌های مجید انتظامی روی فیلم «زمهریر» به نویسندگی و کارگردانی علی رویین‌تن است که سال ۱۳۸۸ ساخته شد و حاشیه‌های زیادی هم به دنبال داشت. «محاکمه» نیز عنوان دیگر آلبومی است که عمده قطعات آن مبتنی بر موسیقی متن سریال «محاکمه» به کارگردانی حسن هدایت است که در سال ۱۳۷۸ از آنتن شبکه یک سیما در  معرض تماشا قرار گرفت.

مجسمه برنزی مادری که فرزند در حال مرگش را در آغوش گرفته به فروش می‌رسد. این مجسمه توسط «اگوست رودن» مجسمه‌ساز نامدار فرانسوی خلق شده است و حدود نیم‌قرن در یک گورستان واقع در «ویرجینیا» روی یک سکو قرار داشته است. نوادگان «الیزابت مریل» زن سوگواری که توسط «رودن» به تصویر کشیده شده است، این مجسمه را برای جلوگیری از ربوده شدن از گورستان برداشته‌اند. نوادگان مالک این مجسمه معتقدند با توجه به مشهور شدن این مجسمه احتمال به سرقت رفتن آن افزایش یافته است. انتظار می‌رود این مجسمه «رودن» به قیمت ۲۵۰هزار الی ۴۰۰هزار دلار فروخته شود.

شهرام گیل‌آبادی، مدیرعامل خانه تئاتر در یادداشتی از سمت خود در کسوت مدیرعامل خانه کناره‌گیری کرد. گیل‌آبادی، به مدت ۳ سال به‌عنوان مدیرعامل خانه تئاتر در این مجموعه حضور داشت که بخشی از این دوره با بحران کرونا و معضلات ناشی از آن مواجه بود. با این حال اهداف بسیاری در این مدت برنامه‌ریزی شده بود که به گفته وی، تا به ‌نتیجه‌رسیدن یا در مسیر اجرا قرارگرفتن برنامه‌های هدف‌گذاری‌شده در سمت خود باقی ماند و پس از آن، پنجم دی ماه ۱۴۰۰، در یادداشتی از ادامه حضور خود به‌عنوان مدیرعامل خانه تئاتر کناره‌گیری کرد.