فیلم سینمایی «مدیترانه» به کارگردانی هادی حاجتمند و تهیه‌کنندگی رشید حاجتمند با پایان اکران عمومی در سینماهای کشور، اکران آنلاین خود را از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه در بستر مجازی آغاز خواهد کرد.

مهراوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، بهرنگ علوی، قاسم زارع، علیرضا اسحاقی و سعید توکلی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

دومین ساخته بلند هادی حاجتمند، درون‌مایه‌ای اجتماعی دارد و به زندگی زوج عاشقی می‌پردازد که درگیر معضلات و ماجراهای مختلفی می‌شوند ….

نمایش «خاک سفید» نوشته محمود احدی‌نیا به کارگردانی محمدرضا هلال‌زاده و تهیه‌کنندگی حمید علما از یکشنبه ۱۸ مهرماه برای دومین‌بار به مدت محدود در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد میزبان تماشاگران خواهد بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «خانواده مهمه، تو دنیایی که همه غریبن، خانواده خیلی مهمه…»

قسمت اول فصل پنجم برنامه تلویزیونی «ویدئوچک» با اجرای عبدالله روا و تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی آذری پنج‌شنبه شب ۱۵ مهر روی آنتن شبکه ورزش خواهد رفت.

«ویدئوچک» که به تازگی از تیزر فصل جدید آن رونمایی شد، برنامه طنز ورزشی است که هر هفته پنج‌شنبه‌شب‌ها حوالی ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود و نگاهی طنز و البته انتقادی به مسائل ورزشی کشور دارد.

مصطفی راغب، خواننده موسیقی پاپ، بازیگر فیلم «دختری با لباس ارغوانی» شد. فیلم سینمایی «دختری با لباس ارغوانی» به نویسندگی و کارگردانی خداداد جلالی، این روزها در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد و با انتخاب کامل بازیگران، به‌زودی مقابل دوربین خواهد رفت.

پس از قطعی شدن حضور محمدرضا فروتن و سمانه نصری، به‌تازگی بازیگرانی چون میترا حجار، علیرضا استادی، فرهاد توفان، مریم نعمتی‌نیا و مصطفی راغب، خواننده جوان موسیقی پاپ نیز به این فیلم عاشقانه پیوسته‌اند.

در خلاصه داستان «دختری با لباس ارغوانی» آمده است: «اتوبوسی که به سوی مقصدی نامعلوم در حال حرکت است و در بین راه مسافرانی را با خود همراه می‌کند. هر یک از مسافران در زمانی نامعلوم داستانی مشترک دارند و در حین سفر با روایتی مواجه می‌شویم که گویا برای تمام شخصیت‌ها آشناست…»