به تازگی اپل تی‌وی با مستندی به عنوان «جیمز باند بودن» به مسیر کریگ در این فیلم‌ها پرداخته و آخرین صحنه بازی وی در نقش جیمز باند در فیلم «زمانی برای مردن نیست» را نشان داده است. در این صحنه جیمز باند در حال دویدن از کادر خارج می‌شود و همراهی ۱۵ساله وی با مامور ۰۰۷ به پایان می‌رسد. وی در شب فیلم‌برداری آخرین پلان سخنان تاثیرگذاری ایراد کرده و همه اعضای دست‌اندرکار پروژه با درآغوش گرفتن همدیگر این لحظه را گرامی می‌دارند.

وی در سخنانش گفته است: افراد زیادی در این ۵ فیلم با من کار کردند و می‌دانم چیزهای زیادی درباره آنچه من درباره این فیلم‌ها فکر می‌کنم، گفته شده… اما من عاشق هر لحظه از این فیلم‌ها بودم و به‌ویژه این آخری چون هر صبح که بیدار می‌شدم می‌دانستم این شانس را دارم که با شما کار کنم و این بزرگ‌ترین افتخار در زندگی من بوده است. وی این حرف‌ها را در حالی بیان کرد که پس از آن نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) مشترکان اپل تی‌وی می‌توانند مستند «جیمز باند بودن» را به‌صورت رایگان تماشا کنند و «زمانی برای مردن نیست» از روز پس از آن راهی سینماها آمریکا می‌شود. بلیت‌های این فیلم از اکنون در حال فروش است.