موج جدید ابتلای هنرمندان به کرونا

یاری که در کنار هوشنگ گلمکانی و زنده‌یاد مسعود مهرابی، سه بنیان‌گذار مجله «فیلم» بودند، نوشت: «مچ‌اندازی و رو کم کنی! انگار مچ‌اندازی و کُشتی‌گرفتن این ویروس چموش کرونا‌(این بار از نوع انگلیسی) با من تمامی ندارد، این بار کل خانواده ما را درگیر کرد تا ببیند باز هم شعار می‌دهم: «رویت را کم می‌کنم!» چند روزی است سروکارمان افتاده به بیمارستان، اما از امشب به خاطر آشنایی و دغدغه و لطف بیکران آقای پرویزجان پرستویی و مصطفی‌خان کیایی، در بیمارستان نیکان بستری شدم. نگران نشوید اما لطفا رعایت کنید. اینجا الان جناب کیانوش عیاری، سعیدجان روستایی، باران‌جان کوثری و چند نفر دیگر از هنرمندان در حال مداوا هستند. جا دارد از مسوولان بیمارستان به‌ویژه جناب دکتر سروش، جناب دکتر طبرسی و جناب دکتر مدیریان تشکر کنم.»

باران کوثری که این روزها مشغول بازی در سریال نمایش خانگی «ملکه گدایان» است به دلیل درگیری ریه با کرونا، در بیمارستان بستری شد.

وی که مراحل ابتدایی درمان را در منزل پشت سر گذاشته بود بعد از مشخص شدن درگیری ریه او با این ویروس، در بیمارستان بستری شد. 

میزان درگیری ریه این بازیگر در حد پایینی اعلام شده اما برای اطمینان از طی شدن روند درمان وی تحت نظر دکتر طبرسی در بیمارستان نیکان است. گفته‌ها از این حکایت دارد که حال وی خوب است و طبق صحبت‌های تیم درمان، ظرف روزهای آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد تا ادامه روند درمان را در منزل طی کند.