تولید سری دوم سریال محبوب دهه 70

سپهر محمدی، تهیه‌کننده سری جدید «روزگار جوانی» درخصوص شکل و شمایل این مجموعه تلویزیونی گفت: همان شکل و شمایل اپیزودی در این نسخه هم رعایت می‌شود، شخصیت‌های اصلی داستان همچون فصل نخست، حول محور این پنج دانشجو، در هر اپیزود و قسمت وارد ماجراهای نسخه جدید «روزگار جوانی» می‌شوند.

وی درباره محور داستان فصل جدید این سریال تلویزیونی افزود: قصه‌های جدید همچون گذشته مشکلات این پنج دانشجوی اصلی را نشان خواهد داد و به‌تناسب قصه و داستان، بازیگران جدید با اتفاقات جدیدی وارد سریال می‌شوند.

تهیه‌کننده فصل دوم «روزگار جوانی» با تاکید بر سختی شرایط تصویربرداری در دوران کرونا خاطرنشان کرد: دوران کرونا همه‌چیز را تحت‌تاثیر قرار داده و روند فیلم‌برداری سریال هم به سختی پیش می‌رود. در نیاوران فیلم‌برداری با اضافه شدن بازیگران جدیدی همچون زهرا داودنژاد، لاله صبوری و سیاوش چراغی‌پور، ادامه دارد.

وی درباره زمان پخش سریال «روزگار جوانی» گفت: ۳۰ درصد از فیلم‌برداری سریال گذشته و به نظر می‌رسد تا پایان تیرماه فیلم‌برداری‌مان ادامه خواهد داشت. به تازگی با اضافه شدن محسن توکلی تدوین‌گر، مراحل فنی را توامان با تصویربرداری پیش می‌بریم و احتمالا از پایان تیرماه سریال برای پخش آماده است.