شهاب حسینی در تازه‌ترین فعالیت‌هایش بعد از بازگشت به ایران قصد دارد تا با ساخت یک برنامه در فضایی متفاوت به اجرا بازگردد. این برنامه «همرفیق» نام دارد و تیم سازنده آن از چهره‌های حرفه‌ای سینما و تلویزیون تشکیل شده است. از آخرین باری که شهاب حسینی به‌عنوان مجری در یک برنامه حضور داشته است، بیش از ١٢ سال می‌گذرد.

 سریال  کمدی «ناجور»، به نویسندگی بابک کایدان و کارگردانی همایون اسعدیان برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود.  این سریال هفتمین تجربه بابک کایدان در ژانر کمدی است. ایرج محمد تهیه‌کننده این سریال که پیش از این سریال‌های «مانکن» را در شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید کرده، برای دومین بار به سمت ساخت سریالی در این رسانه رفته است.

 نمایشگاه گروهی نقاشی «شاهکار هنری» به سرپرستی آرزو مومنی اصل در کافه گالری برج آزادی برپاست. این نمایشگاه هنری با حضور ۷۷ هنرمند نقاش و عکاس از سراسر ایران و استادان برجسته، بازیگران سینما و تلویزیون و ۸۰ اثر در سایزهای مختلف با سبک و تکنیک آزاد به نمایشگاه‌گردانی آرزو مومنی اصل به نمایش گذاشته می‌شود. این نمایشگاه ۶ تا ۱۱ تیر در کافه گالری برج آزادی دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به جز شنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ از آن بازدید کنند.