نمایشگاه نقاشی‌های ۷۷ هنرمند تحت عنوان «سکو ۹۹» برپا می‌شود. در این نمایشگاه آثار نصرت‌الله مسلمیان، داود شهیدی، واهیک‌هارتونیان، آرمان یعقوب‌پور، پژمان رحیمی‌زاده، علیرضا آدم‌بکان، امیر راد، زروان روحبخشان، عیسی جباری، شیما خشخاشی، تکتم میرباقری، بارانه رئیسی، نرگس سلیمان‌زاده، رضا بابک و دیگر هنرمندان عضو موسسه سکو به نمایش در می‌آید. بخش اول سکو ۹۹ تا ۱۰ تیرماه، ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ برگزار می‌شود.

 عبدالرحیم احمدی، مترجم، در سن ۹۵ سالگی از دنیا رفت. اسدالله امرایی، مترجم ضمن تایید این خبر گفت: خبردار شدم دکتر عبدالرحیم احمدی، بنیان‌گذار نشر اندیشه، نویسنده و مترجم، پس از دو سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان، در دوازدهم خرداد امسال در بی‌خبری ما، در اتاوا کانادا درگذشته است. از آثار او به ترجمه آثاری چون «خوشه‌های خشم»، «مکبث: تراژدی در پنج پرده»، «مکبث»، «زندگی گالیله» و «انتقام موحش و قماربازان» می‌توان اشاره کرد.

 انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران، در نظر دارد هفتمین نمایشگاه «چهارسوی خیال» را در تاریخ ۱۰ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار کند. در متن فراخوان این انجمن آمده است: «برگزاری این دوره از نمایشگاه «چارسوی خیال» را در شرایطی متفاوت از هر سال با تجربه بحرانی فراگیر آغاز می‌کنیم. امید داریم شروعی باشد برای گرد هم آمدن دوباره. از تمامی اعضای انجمن دعوت به عمل می‌آید تا با مشارکت در این رویداد سالانه، تجارب و آخرین دستاوردهای مجسمه‌سازانه خود را ارائه کنند.»