«شکلات تلخ» با موضوع آسیب‌های اجتماعی و با محوریت کودکان کار و خیابان در فصل ابتدایی در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تولید می‌شود. به گفته سازندگان این برنامه، «شکلات‌تلخ» ساختاری مستندگونه دارد؛ اما از آنجا که گاهی از نمایش چهره‌ افراد باید مراقبت و حفظ امانت داشته باشیم، بدیهی است که سراغ بازیگران برویم که توسط آنها تنها به روایت قصه زندگی افراد مدنظر برسیم. در این برنامه دکتر مهدی اسماعیل‌تبار، روانشناس فرهنگی و محمد جان نثاری پیگیر سوژه‌ها خواهند بود و در واقع اجرای برنامه را برعهده دارند. «شکلات تلخ» شنبه و سه‌شنبه ساعت ۱۳:۳۰ و یکشنبه و چهارشنبه ساعت ٣٠ دقیقه بامداد روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

  نمایشگاه کارتون «نمی‌توانم نفس بکشم» در گالری عالی حوزه هنری برپاست. سیدمسعود شجاعی طباطبایی درباره این نمایشگاه به خبرگزاری مهر گفت: نمایشگاه کارتون «نمی‌توانم نفس بکشم» حاصل یک حرکت جهادی بود و تلاش شبانه‌روزی دوستان در برگزاری آن ستودنی بود. با رایزنی‌های صورت‌گرفته، ۷۲ اثر از ۴۵ هنرمند از ۲۷ کشور جهان برای نمایش انتخاب شدند. کتاب آثار این نمایشگاه نیز چاپ شده است و از هفته آینده در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

  نمایش آثار دیجیتال ابراهیم حقیقی با عنوان «کرونا ایسم»، از اول خرداد تا اول تیرماه در گالری گلستان برپا است. این نمایشگاه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و امکان بازدید آثار در سایت این گالری فراهم شده است.  ابراهیم حقیقی، هنرمند پیشکسوت، به بهانه‌ شیوع ویروس کرونا در جهان، تاریخ هنر را نیز از این موضوع بی‌نصیب نگذاشت و پای این ویروس را به آثار هنری مشهور جهان باز کرد. او با استفاده از نمادهای ویروس جهان‌شمول کرونا از دستمال کاغذی و ژل‌های ضدعفونی کننده گرفته تا ماسک و دستمال کاغذی در آثار مشهور هنری جهان، کرونا را به تاریخ دنیای هنرهای تجسمی برده است.  حقیقی این تصاویر را که به وسیله‌ی فتوشاپ ساخته است، در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد. آثاری از رنه ماگریت، ونسان ونگوگ، ادوارد مونک و ادوارد مانه سوژه این هنرمند قرار گرفته است.