ویلموتس، سرمربی سابق تیم‌ملی به ازای هر روزی که به همراه این تیم بوده حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه روی دست فدراسیون گذاشته است. اگر فدراسیون خوش‌شانس نباشد و در پرونده شکایت این مربی درفیفا نیز بازنده شود شاید این رقم تا بیش از ۲ میلیارد تومان هم افزایش پیدا کند.

طبق اعلام نشریه الوطن قطر، مسابقات انتخابی جام‌جهانی در روزهای ۱۷ و ۲۲ مهر و ۲۲ و ۲۷ آبان برگزار می‌شود. با این شرایط بازی ایران با هنگ‌کنگ باید پنج‌شنبه ۱۷ مهر و روز اربعین حسینی برگزار شود.

 مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اخیرا در یک برنامه تلویزیونی گفت استخدام ویلموتس را وزارت ورزش به این فدراسیون اجبار کرده بود. وزارت ورزش اما دیروز این موضوع را تکذیب و تاکید کرد ویلموتس فقط جهت «بررسی» پیشنهاد شده بود.

 باشگاه فولاد خوزستان با تصمیم فیفا از ۳ پنجره نقل‌وانتقالات محروم شد. این تصمیم به‌دلیل عدم پرداخت طلب «سیلوا سوارس» بازیکن برزیلی این باشگاه و شکایت او اتفاق افتاده است. با این شرایط این باشگاه نمی‌تواند بازیکنی را تا پایان لیگ بیست و یکم جذب کند.

 در ماه‌های گذشته بارها صدای گفت‌وگوهای اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال منتشرشده و این موضوع باعث حاشیه‌هایی شده است. به همین دلیل اعضای این باشگاه تصمیم گرفتند ورود موبایل به جلسات آینده ممنوع شود.

 با ابلاغ دبیرکل فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها، تخطی از مقررات ابلاغی درباره پروتکل‌های بهداشتی در مسابقات تخلف انضباطی محسوب و با متخلفان برخورد می‌شود.

 یک رسانه اماراتی نوشت که رده‌بندی فعلی لیگ‌های فوتبال کشورهای مختلف، ملاک AFC برای تعیین سهمیه تیم‌های حاضر در فصل آینده لیگ قهرمانان خواهد بود.

 گفته می‌شود شیخ دیاباته مهاجم استقلال به‌دلیل ناآمادگی و اضافه وزن، درچند بازی نمی‌تواند برای تیمش بازی کند.