درحالی‌که برخی از باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال ایران پیش از این اعلام کرده بودند تست کرونای برخی از بازیکنان آنها مثبت اعلام شده اما تست دوم بازیکنان مشکوک تیم‌های تراکتور،گل‌گهر و فولاد منفی شده است.

  رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران نامزد عنوان بهترین بازیکن آسیایی تاریخ فوتبال سری A ایتالیا شد. رضایی سابقه بازی در پروجیا، مسینا و لیورنو را دارد.

  محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه مشکلی با اجرای چرخه انتخابی ندارد، گفت: «وقتی برگزاری مسابقات داخلی و بین‌المللی و حتی المپیک مشخص نیست، صحبت و بحث بر سر چرخه انتخابی تیم ملی، بازارگرمی درشرایط رکود است‌.»

  رویترز درگزارشی به شروع رقابت‌های فوتبال درقاره اروپا پرداخته و تاکید کرده رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از تاریخ ۲۸خرداد و بازی‌های ایتالیا از 31 خرداد بدون تماشاگر رسما پیگیری خواهد شد.

  باشگاه السیلیه قطر به‌زودی جلسه‌ای برای آینده بازیکنان خارجی خود تشکیل می‌دهد. قرار است سه لژیونر در لیست خروج قرار بگیرند و با این شرایط آینده کریم انصاری‌فرد در این تیم مبهم خواهد بود.

  کنفدراسیون فوتبال آسیا گزینه نهایی خود برای برگزاری فصل جاری لیگ قهرمانان را انتخاب کرد. بر این اساس برگزاری دیدارهای مرحله گروهی مثل گذشته و دیدارهای مراحل نهایی در قالب تک‌بازی برگزار خواهد شد.

  تیم لاسک اتریش به‌خاطر تخطی از قوانین پیشگیری از شیوع کرونا علاوه‌ بر جریمه مالی ۶ امتیاز هم از دست داد.