محمد مهدی نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: «مراحل قانونی پرونده ویلموتس دارد انجام می‌شود و امیدوارم رای به ضرر ایران نباشد.» او در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد انتخابات فدراسیون نیمه دوم سال برگزار می‌شود.

 مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش گفت: «ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای پرسپولیس و استقلال دائمی نیست، اما این فصل اجرا می‌شود.» پیش‌تر اعلام شده بود این طرح برای کاهش شکایات خارجی‌ها از این دو باشگاه وضع شده است.

 سهیل مهدی، مسوول برگزاری مسابقات لیگ فوتبال کشور گفت: «هر بازیکن یا مسوول در باشگاهی که تمارض به ابتلا به ویروس کرونا کند با او برخورد قضایی خواهد شد.»

 کمیته انضباطی فیفا حکم پرونده شکایت گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس را صادر کرده است. گفته می‌شود این باشگاه باید مجموعا ۹ میلیارد تومان به این مربی پرداخت کند.

 برخی رسانه‌ها دیروز اعلام کردند آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال برای دریافت مطالبات خود که ۲۸ میلیاردتومان است از این باشگاه به فیفا شکایت کرده است.

 مراسم سالگرد افتتاح موزه ورزش دیروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد و در این مراسم برای اولین بار، از وصیت‌نامه غلامرضا تختی رو نمایی شد.

 خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای مسابقات فوتبال در اختیار این فدراسیون است، تاکید کرد از ۲۲ خرداد بازی‌های لیگ آغاز می‌شوند.

 حسن زمانی، عضو سابق هیات‌مدیره باشگاه استقلال که سال‌ها مسوول واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی در مجلس بود در تازه‌ترین اظهارنظر خود به «ایسنا» اعلام کرده خصوصی‌سازی این دو باشگاه به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد.