وزیر ورزش در مورد فرآیند جدید حق پخش تلویزیونی مسابقات گفت: «بعد از سال‌ها که صدا و سیما زیر بارحق پخش به‌عنوان یکی از منابع مهم ورزش نمی‌رفت، توانستیم آن را در قالب تبصره‌ای در بودجه ۹۹ با بهره ۳۰ درصد وزارت ورزش و ۷۰ درصد صدا و سیما بگنجانیم. در ابلاغیه برنامه و بودجه برای ما آمد که بالاخره فرآیند اجرایی شدن آن در حال انجام است.»

 موضوع قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار بورس و نحوه درآمدزایی از این محل تبدیل به اختلاف نظر مدیریتی شده است. با این حال مهدی رسول‌پناه، عضو هیات‌مدیره دیروز مدعی شد این یک قرارداد برد- برد است و کف دریافتی باشگاه 110 میلیارد تومان خواهد بود.

 کامران منزوی که حضورش در هیات‌مدیره باشگاه استقلال در ابهام قرار دارد، دیروز به رادیو گفت: «باشگاه استقلال شفافیت مالی ندارد. پرونده‌های مالی زیادی داریم و هر حامی مالی که با آن قرارداد بستیم، به نوعی با آن دادگاه داریم!»

 سخنگوی باشگاه سپاهان اعلام کرد در خواستی از باشگاه گرانادا اسپانیا برای محمد محبی ارسال شده که بررسی چگونگی انتقال ایشان طی مذاکرات و مکاتباتی در حال انجام است.

 علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مورد غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که اقدام به ترک جلسه بررسی چرخه انتخابی تیم ملی کرده بود، گفت: «محمد بنا واقعا مشکل شخصی داشت؛ اما یک مربی ما واقعا بد رفتار کرد. باید حتما جوابگو باشد. اگر رفتارش را ادامه دهد، قطع همکاری می‌کنم.»

 مهدی خواجه‌وند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت که هنوز قرارداد این باشگاه با آنتونی استوکس فسخ نشده است.