محمدحسین قریب، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مورد واگذاری سرخابی‌ها گفت: «خصوصی‌سازی راه نجات باشگاه‌های ماست با این حال زمینه‌های درآمدزایی وجود ندارد و فرجام این خصوصی‌سازی هم مبهم است.»

 مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد یکی از بندهای مهم اساسنامه جدید گفت: «اعضای هیات رئیسه به فیفا اعلام می‌کنند که این فدراسیون به‌عنوان یک نهاد غیر‌دولتی فعالیت خواهد داشت.»

 روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد جلسه روز ۲۶ خرداد کنفدراسیون فوتبال آسیا سرنوشت برگزاری لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را مشخص می‌کند.

 وکیل علیرضا بیرانوند اعلام کرد باشگاه پرسپولیس از فروش این بازیکن به باشگاه آنتورپ بلژیک، ۷۰۰ هزار دلار سود خواهد برد. او همچنین تاکید کرده که این باشگاه از انتقال بعدی بیرانوند سودی نمی‌برد.

 جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در مورد ممنوعیت خرید بازیکن و مربی خارجی گفت: «ورود خارجی‌ها همواره مشکلات مالی برای فوتبال کشور به‌وجود آورده اما موضوع اصلی بی‌تدبیری مدیریتی است که فوتبال ایران از آن ضربه می‌خورد.»

 تولیدکنندگان اسپری‌ای که داوران فوتبال برای نشان دادان فاصله مناسب از آن بهره می‌برند خواهان یک تا چهار سال زندان برای مدیران فیفا از جمله جیانی اینفانتیو شدند چون بدون اجازه از محصول‌شان استفاده شده است.

 میرمعصوم سهرابی سرپرست باشگاه تراکتور تبریز رسما به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد.