سایت فاکس اسپورت آسیا با همکاری AFC از علاقه‌مندان خواسته به چند گزینه که در تاریخ فوتبال قاره به‌عنوان گلزن برتر مطرح شدند، رای دهند. در جمع این نفرات، نام علی دایی،‌گلزن اسبق تیم ملی ایران که با زدن ۱۰۹ گل ملی، آقای گل فوتبال جهان است، ‌دیده می‌شود.

  یک رسانه خارجی به بازتاب فعالیت‌های ستاره‌های فوتبال آسیا از جمله علیرضا بیرانوند در زمان شیوع ویروس کرونا پرداخت و از آنها تمجید کرد.

  مطابق اعلام یکی از رسانه‌های بلژیک، کاوه رضایی که به‌صورت قرضی به تیم شارلوا منتقل شده بود برای فصل بعد به تیم کلوب بروخه بازمی‌گردد.

  وزیر ورزش در حکمی علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشورمان را به‌عنوان عضو هیات‌رئیسه فدراسیون والیبال منصوب کرد.

  معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از دریافت مشروح حکم فیفا و رسیدگی به شکایت برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پیشین این تیم خبر داد.

  فدراسیون کوهنوردی به‌دنبال وقوع زلزله تهران اعلام کرد که احتمال سقوط سنگ و بهمن در ارتفاعات وجود دارد؛ بنابراین از کوهنوردان خواسته شد برنامه‌های کوهنوردی خود را به تعویق بیندازند.

  محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد موضوع بازگشت ولاسکو سرمربی سابق به تیم ملی گفت: «ما تمایل به بازگشت او داریم، اما این موضوع به تعهداتش بستگی دارد.»

  الکساندر چفرین رئیس یوفا (فوتبال اروپا) موافقت برای از سرگیری مسابقات فوتبال در آلمان را نتیجه گفت‌وگوی سازنده بین مسوولان فوتبال و سیاستمداران دانست.

  در چند روز گذشته چند بازیکن حاضر در فوتبال سریA ایتالیا به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند که بیشترین تعداد در تیم تورینو بوده‌اند.