باشگاه استقلال به دنبال اعتراض مشترک بازیکنان این تیم به عدم تحقق وعده‌های مدیران باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد که منابع مالی تا سال ۱۴۰۲ پیشخور شده است! دراین بیانیه همچنین به وام‌های قرض‌الحسنه که سود زیادی از باشگاه می‌گیرد، اشاره شده است.

 فدراسیون فوتبال کشورمان درحالی آمادگی خود را برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ اعلام کرده که برای میزبانی مسابقات سال 2019 نیزکاندیدا شده بود اما این رقابت‌ها در کشورامارات برگزار شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت:«از زمان شیوع ویروس کرونا تا الان ۱۵۰۰ میلیارد تومان به‌خاطر تعطیلی اماکن ورزشی به ورزش استان خسارت وارد شده است.»

 سهیل مهدی مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشوراعلام کرد به‌زودی با هماهنگی ستاد کرونا زمان آغاز مسابقات لیگ برتر اعلام می‌شود.

 کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای کمیته انضباطی برای بازی سپاهان و پرسپولیس را تایید کرد تا نتیجه این بازی 3 بر صفر به سود سرخ‌ها شود. باشگاه سپاهان دیروز اما با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد صحبت‌های مهدی دادرس عضو این کمیته پس از اعلام رای، شائبه مهندسی را ایجاد می‌کند. 

 رئیس المپیک ۲۰۲۰ ژاپن عنوان کرد در صورتی که ویروس کرونا تا زمان شروع بازی‌های المپیک(تابستان 2021) از بین نرود، به‌طورکلی این بازی‌ها لغو می‌شود.

 کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را نیز در یک کشور متمرکز برگزار کند.

 اتحادیه فوتبال اروپا به منظورجبران بخشی از ضرر‌های مالی وارد آمده به لیگ‌های قاره سبز به آنها درمجموع 5/ 236 میلیون یورو کمک مالی می‌کند.

 ابراهیم شکوری که مدتی پیش از سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال کنارگذاشته شد، اعلام کرد به‌زودی در جایگاهی مناسب که بتوانم خدمت بهتری به فوتبال ارائه بدهم، حاضر خواهم شد.