فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) هنوز با درخواست پرسپولیس و استقلال مبنی بر پرداخت پول طلبکاران ازحساب‌های آنها نزد این نهاد موافقت نکرده و ممکن است این موضوع باعث محرومیت این باشگاه‌ها شود.

 بنا بر اعلام برخی رسانه‌ها شیخ دیاباته مهاجم‌ استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالباتش ممکن است تصمیم به عدم بازگشت به ایران بگیرد‌.

 مهدی خواجه‌وند مسوول حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت پرونده شکایت برانکو از این باشگاه گفت:«درمورد این پرونده منتظر ابلاغ حکم هستیم.فعلا ما در این پرونده درمقام پرداخت نیستیم.»

 قرارداد علی علیپور با باشگاه پرسپولیس تا قبل از تابستان پیش‌رو به پایان خواهد رسید و این بازیکن تاکنون با هیچ پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد از سوی مدیران فعلی باشگاه مواجه نشده است.

 باشگاه الاهلی قطردر تابستان به دنبال بازگشت امید ابراهیمی، هافبک ایرانی اش است.این بازیکن فصل گذشته به‌صورت قرضی راهی تیم یوپن بلژیک شده بود.

 صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت:«کشور درشرایط خاصی است و بودجه را طبق مدیریت بحران می‌نویسند.میزان بودجه مصوب فدراسیون‌ها برای سال ۹۹ حدود ۳۰ میلیارد تومان است.»

 مربیان ملی جزو بیکارترین مشاغل در روزهای شیوع کرونا هستند و این موضوع هزینه‌های زیادی برای فدراسیون‌ها دربر داشته است و چه بسا با لغو رقابت‌های ملی تا سال ۲۰۲۱، موقعیت شغلی آنها به خطر بیفتد.

 ایگورکولاکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی والیبال کشورمان درباره گزینه جایگزینی‌اش پیشنهاد داد سپردن نیمکت تیم ملی به پیمان اکبری و سعید رضایی دستیاران سابق او بهترین راه حل منطقی است.

 باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که در ۲۴ ساعت توانست ۱۰۰ هزار ماسک را با رنگ پیراهن باشگاه به هوادارانش بفروشد.