نصرالله عبداللهی، سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: «با شرایطی که استقلال و پرسپولیس دارند کسی جرات نمی‌کند این تیم‌ها را خریداری کند.» اشاره او به بدهی‌های فراوان و نبود منابع درآمدزایی این باشگاه‌ها است.

  اسکوچیچ در پاسخ به سوال «ایسنا» مبنی بر اینکه آیا قراردادش به ریال منعقد شده یا دلار و یورو می‌گوید: «قرارداد من خصوصی است و این موضوع بین من و فدراسیون فوتبال محفوظ است و نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.»

  طبق اعلام رویترز، فیفا به همه ۲۱۱ عضو خود اطمینان داده در روزهای آینده رقمی حدود نیم میلیون دلار دریافت خواهند کرد تا قادر شوند از شرایط فعلی خارج شوند.

  یک سایت اسپانیایی به بررسی دوران درخشان جواد نکونام درتیم ملی ایران و باشگاه اوساسونا اسپانیا پرداخت و تاکید کرد شاید او روزی سرمربی این تیم اسپانیایی شود.

  سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال درخصوص اظهارات فرشید اسماعیلی برای دریافت مطالبات گفت: «فرشید یا سایر بازیکنان استقلال، همه نیت‌های صادقی دارند. شاید درشرایط احساسی یا پرداخت نشدن مطالبات، مصاحبه‌ای کرده باشد ولی قصد او اهانت به باشگاه نیست.»

  احمد نوراللهی، کاپیتان پرسپولیس در اقدامی انسان‌دوستانه و باهدف تجلیل از کادرپزشکی در مبارزه با کرونا، اقلام بهداشتی و درمانی به ۳ بیمارستان استان گلستان هدیه کرد.

  روزنامه الوطن قطر درگزارشی پیرامون سرنوشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا نوشت: «برگزاری بازی‌ها دراستادیوم‌های کولردار دوحه بهترین راه‌حل است.»

  مایک تایسون ۵۳ ساله ستاره پیشین بوکس جهان از بازگشت خود به بوکس برای انجام یک مبارزه خیرخواهانه خبرداد.

  کریستیانو رونالدو علاقه‌مند است دو سال دیگر در یوونتوس بماند. این تصمیم بعد از اعلام عدم تمایل رئال مادرید به بازگشت او گرفته شده است.