وحید هاشمیان در مورد  ادامه همکاری با تیم ملی گفت:«فدراسیون و مربی جدید دوست داشتند ما همکاری‌مان را ادامه بدهیم اما به هر حال من هم شرایطی دارم و اگر بدانم می‌توانم به تیم ملی کشورم کمک کنم، قطعا می‌مانم.»

 فیفا در صورت اعلام پایان لیگ‌های فوتبال جهان به خاطر کرونا ۴ سناریو برای مشخص کردن تیم قهرمان دارد.سناریویی‌هایی که در صورت اجرا شدن درلیگ ایران، شانس پرسپولیس را برای معرفی به‌عنوان قهرمان فصل جاری بیشتر از سایر تیم‌ها می‌کند.

 ۱۲ تیم از ۱۶ تیم حاضر در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۹۸ دست به تغییر در کادر فنی خود زدند یا بالاجبارسرمربی جدید برای خود برگزیدند که این یک رکورد در لیگ برتر به حساب می‌آید.

 پس از شیوع ویروس کرونا درکشور بسیاری از ورزشکاران به یاری مردم و کادر پزشکی شتافتند. کمیل قاسمی و رسول خادم از رشته کشتی و علی کریمی و سیدجلال حسینی از فوتبال با ارسال محموله کمک‌های بهداشتی سعی کردند کمکی به هموطنان درگیر بیماری کنند.

 بعد از تعطیلی فوتبال در قاره اروپا، بسیاری از باشگاه‌ها بازیکنانشان را به ماندن در خانه تا زمان شکست کرونا ترغیب کردند.باشگاه‌ها همچنین هرگونه فعالیت تجاری و تبلیغاتی و سفرهایی به همین دلیل را ممنوع اعلام کردند.

 رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال اسپانیا(لالیگا) اعلام کرد در صورت تعطیلی کامل لالیگا در این فصل، مبلغ ۹۰۰ میلیون یورو به باشگاه‌ها از طریق ویروس کرونا ضرر مالی وارد می‌شود.

  فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد که لیگ ملت‌های والیبال، به بعد از المپیک توکیو موکول می‌شود. فاصله پایان المپیک تا پایان قرارداد کولاکوویچ سرمربی ایران، تنها ۲۳ روز است و شرایط حضور او برای این بازی‌ها مبهم است.