بعد از افزایش شدید پرونده‌های بین‌المللی فوتبال ایران و به خصوص پرسپولیس و استقلال، مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش خبرداد که باشگاه‌های لیگ برتری در ادامه تنها با تایید وزارت ورزش می‌توانند بازیکن و مربی خارجی جذب کنند.

 باشگاه استقلال به پایان مهلت فیفا درمورد تسویه حساب با طلبکاران خود نزدیک می‌شود و علی فتح‌الله‌زاده سرپرست این باشگاه اعلام کرده یک ریال پول هم درحساب استقلال نیست تا به این ترتیب دلهره هواداران از محرومیت احتمالی بیشتر شود.

 ایرج عرب مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد ابهامات مالی در مورد پرداخت به برانکو که در زمان وی اتفاق افتاد گفت:«ما پول را آماده کرده بودیم ولی نیامد که بگیرد. تمام آن پول هم بین بازیکنان تقسیم شد.»

 با اعلام رسمی لغو مسابقات انتخابی جام جهانی در فروردین، کادرفنی تیم ملی هم برنامه‌های خود را برای نوروز ۹۹ لغو خواهد کرد تا ازحضور بازیکنان در اردو جلوگیری شود.نیمی از ترکیب تیم ملی بازیکنان لژیونر هستند که برای حضور درایران با محدودیت‌هایی مواجه هستند.

 از مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب دو بازی برگزار می‌شود. در یکی از آنها لایپزیش در آلمان به مصاف تاتنهام می‌رود و در بازی دیگر والنسیا در اسپانیا میزبان آتالانتای ایتالیا خواهد بود.

 پس از برگزاری مجمع پرحاشیه فدراسیون دوومیدانی، افشین داوری به‌عنوان رئیس چهارسال آینده این رشته انتخاب شد. این درحالی است که مجید کیهانی یکی از کاندیداها، این انتخابات را مهندسی شده عنوان کرد.