رسانه‌های انگلیس دیروز اعلام کردند آنتونی استوکس، بازیکن اسکاتلندی پرسپولیس در فرودگاه انگلیس دستگیرشده است. او قراربود دردادگاه همیلتون اسکاتلند بابت پرونده آزار و اذیت جنسی که داشته است توضیحاتی را ارائه دهد. باشگاه پرسپولیس به دنبال دریافت خسارت از این بازیکن است.

 سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد بازی‌های لغوشده لیگ قهرمانان در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت (هفته سوم)، ۶ و ۷ خرداد (هفته چهارم)، ۲۷ و ۲۸ خرداد (هفته پنجم) و ۳ و ۴ تیر (هفته ششم) برگزار می‌شود.

 درحالی که گفته می‌شود بازی‌های ملی درآسیا به دلیل کرونا لغو خواهد شد، درجلسه هماهنگی که در فدراسیون فوتبال برگزار شد، آخرین الزامات و اقدامات به منظور برگزاری بازی تیم ملی ایران و هنگ‌کنگ که قرار است فروردین برگزار شود، مورد بررسی قرار گرفت.

 به دنبال طرح دعوای ویلموتس درفیفا از ایران، فدراسیون‌ فوتبال پاسخی منطبق بر اساس کلیه مفاد قرارداد و در راستای جزئیات تعهدات به امضا رسیده طرفین، به فیفا ارسال کرده و شکایت جدیدی علیه وی صورت داده است.

 حمیدرضا گرشاسبی رسما به‌عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان انتخاب شد. وی پیش از این مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود.

 مسوولان برگزاری بازی‌های المپیک توکیو اعلام کردند درصورت ادامه شرایط حساس درشرق آسیا، برگزاری این بازی‌ها بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

 در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، دیروز تیم فوتبال باشگاه مس کرمان به محض بازگشت از استان گیلان در ورودی شهرکنترل و در محل خوابگاه دانشگاه آزاد قرنطینه شد.