دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال که طی هفته‌های اخیر با حضور در کشورهای بلژیک، کرواسی و روسیه به بررسی عملکرد لژیونرهای ایرانی پرداخته بود دیروز به تهران بازگشت.

 جمشید تقی‌زاده، معاون حقوقی وزارت ورزش در مورد جدیدترین اتفاق در واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی گفت: «با واگذاری مالکیت ساختمان‌های آنها، سرمایه دو باشگاه برای ورود به بورس افزایش می‌یابد.»

 بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به مربیان و بازیکنان سابق خود تبدیل به مشکل بزرگی برای این باشگاه شده است. طلب ۵۵۰ هزار دلاری گابریل کالدرون و بدهی یک میلیارد تومانی به نیلسون کوریا از جمله آنها هستند.

 باشگاه استقلال باید تا ۲۰ اسفندماه مبلغی در حدود ۲۵۰ هزاردلار تامین و تسویه حساب با نفراتی همچون جپاروف، ایسما و منشا را انجام دهد چون در غیر این صورت ممکن است با جرایم سنگین و غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شود.

 عباس الیاسی، رئیس هیات‌مدیره باشگاه تراکتور در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما مواردی را عنوان کرد. وی در این نامه اعلام کرد که لیگ برتر مهندسی شده است! این باشگاه همچنین گفته که دوربین‌های صداوسیما را به ورزشگاه راه نمی‌دهد.

 صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز در اینستاگرام نوشت: «چهارده سال پیش در چنین روزی در سال ۲۰۰۶ علی دایی موفق شد آخرین گل ملی خود را در جریان برتری ۳بر۲ برابر کاستاریکا به ثمر برساند.»

 غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: «شرایط بحرانی کرونا همه را غافلگیر کرده است. مشکل بزرگ ما در حال حاضر این است که هنوز سه سهمیه المپیک را در کشتی آزاد نگرفته‌ایم و بلاتکلیف هستیم.»

 پس از شیوع کرونا، مسابقات لیگ برتر والیبال تعطیل شد و دیروز پس از تشکیل جلسه‌ با حضور مدیران عامل باشگاه‌ها، پرونده سی‌ودومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال به‌طور کامل بسته شد.