زهره هراتیان، عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تاکید کرد مسوولان در رابطه با تعطیلی لیگ فوتبال کشور به‌زودی تصمیم می‌گیرند تا دغدغه‌ها برطرف شود.

 علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال درخصوص بدهی این باشگاه به بازیکنان خارجی اعلام کرد مطالبات یکی از این بازیکنان ۲ میلیارد تومان است و اگر تا بیستم اسفند پرداخت نشود از نقل‌و‌انتقالات محروم خواهیم شد.

 احسان حاج‌صفی، بازیکن تیم تراکتور بعد از باخت مقابل پارس‌جنوبی به شدت به داوری‌ها انتقاد کرد و از حمایت فدراسیون و سازمان لیگ از یک تیم خاص صحبت کرد. به همین دلیل این بازیکن برای ادای توضیحات به زودی به کمیته انضباطی احضار خواهد شد.

 احمد آهنگی، مربی سابق‌ تیم‌های مهررشت، پاس گیلان، تیم منتخب استان گیلان و مدیرعامل سابق باشگاه سپیدرود رشت دیروز بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

 آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال گفت: «ایران بخشی از دنیاست که فوتبال درآن رشد زیادی داشته است. شور و شوق فوق‌العاده‌ای در آنجا حاکم است. حالا به‌دلیل کسب نتایج خوب با استقلال پیشنهاد‌های خوبی درآسیا دارم.»

 شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از شیوع ویروس کرونا در این قاره گفت: «در تلاش هستیم تا خیلی سریع و در امنیت این شرایط بحرانی را پشت سربگذاریم. امیدوارم به‌زودی فوتبال مثل همیشه باعث امید و شادی مردم دنیا شود.»

 شیخ دیاباته مهاجم مصدوم استقلال در حالی مراحل درمانی‌اش را طی می‌کند که در کلینیک باشگاه محیطی کاملا ایزوله برای تمرینات آماده‌سازی او در نظر گرفته شده است. با این وجود هنوز از زمان دقیق بازگشت این بازیکن به تمرینات گروهی صحبتی نشده است.