ترانه علیدوستی پس از سه سال دوری از با بازی، با فیلم سینمایی «اورکا» به کارگردانی سحر مصیبی به سینما بازمی‌گردد. فیلم سینمایی «اورکا» به تهیه‌کنندگی طهورا ابوالقاسمی و نویسندگی طلا معتضدی این روزها وارد مرحله پیش تولید شده است. فیلمبرداری این فیلم به‌زودی با نهایی شدن اسامی تمام بازیگران و عوامل آغاز خواهد شد.«اورکا» اولین فیلم داستانی سحر مصیبی به شمار می‌رود.

 امیرعباس گلاب خواننده پاپ کشورمان به فیلم «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی علی عطشانی پیوست و قرار است نقش یک فرشته مرگ را در این فیلم بازی کند. گلاب همچنین قرار است تیتراژ پایانی «سلفی با دموکراسی» را نیز بخواند. «سلفی با دموکراسی» فیلمی درباره جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و داستان آن تقریبا در ادامه داستان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» است. فیلمبرداری این فیلم که با حجم زیادی از جلوه‌های ویژه ساخته خواهد شد، از امروز ۱۰ مهرماه آغاز می‌شود. پیش از این پولاد کیمیایی، پژمان بازغی و آتیلا پسیانی نیز به عنوان بازیگران این فیلم معرفی شده بودند.

 سیمین غانم، خواننده قدیمی موسیقی پاپ که پیش‌تر نیز برای بانوان کنسرت برگزار کرده روی صحنه می‌رود. وی در این کنسرت که ویژه بانوان برپا خواهد شد، برخی آثار قدیمی و نوستالژیک خود را اجرا می‌کند. این کنسرت قرار است پنج‌شنبه و جمعه ۱۴ و ۲۲آذرماه ساعت ۱۴:۰۰ در تالار وحدت برگزار شود.