مراسم تشییع زنده‌یاد مسعود عربشاهی، نقاش و مجسمه‌ساز امروز یکشنبه از مقابل موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.گیتی عربشاهی، همسر زنده‌یاد مسعود عربشاهی با اعلام  این خبر گفت: «پیکر زنده‌یاد مسعود عربشاهی ساعت ۹ صبح از مقابل موزه هنرهای معاصر تهران به سمت روستای کهک قم که زادگاه پدری‌این هنرمند است، تشییع می‌شود.»مسعود عربشاهی، نقاش و مجسمه‌ساز ایرانی روز چهارشنبه (۲۷ شهریور) در سن ۸۴سالگی بر اثر عارضه قلبی - ریوی دار فانی را وداع گفت.

 فیلم سینمایی «سرخ‌پوست» به کارگردانی نیما جاویدی امروز یکشنبه در فرهنگسرای ارسباران نشست باشگاه فیلم تهران نمایش داده می‌شود. نیما جاویدی نویسنده و کارگردان، پوریا ذوالفقاری منتقد، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان پانصد و بیست و یکمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سال ۱۳۴۷ یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند...» فیلم سینمایی «سرخ پوست»  ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده می‌شود.

 نمایش «زیبایی گاهی زن است» به کارگردانی سهراب حسینی و تهیه کنندگی رامبد جوان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است. این تئاتر اثری روانکاوانه در باب مناسبات عاشقانه‌ زن و مردی‌ است که به طور اتفاقی در مسیر زندگی یکدیگر قرار می‌گیرند و با تصمیمی ناگهانی از هم جدا می‌شوند. نمایش «زیبایی گاهی زن است» با بازی هومن برق نورد، بهاره افشاری و ویدا جوان هر شب ساعت ٢٠:٣٠ در  سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

 امرالله صابری بازیگر پیشکسوت سینمای ایران پس از شانزده سال دوری از سینما مقابل دوربین داریوش مهرجویی در فیلم «لامینور» قرار می‌گیرد. این فیلم قرار است پنجمین همکاری صابری با مهرجویی پس از فیلم‌های «پستچی»، «دایره مینا»، «مدرسه‌ای که می‌رفتیم» و «هامون» باشد. علی نصیریان، سیامک انصاری، علی مصفا، پردیس احمدیه، مهرداد صدیقیان، کاوه آفاق و عزت الله رمضانی فر از بازیگران قطعی این فیلم هستند.