رویداد «مکاشفات شخصی ۲» توسط داوود بنی‌اردلان تا ۱۶ مرداد در گالری ثالث برپاست. این رویداد با محوریت قرار دادن چگونگی دریافت هنرمندان و مخاطبان از یک متن ادبی، اجراگران و بازدیدکنندگان را به چالش می‌کشد. در جریان این رویداد فضای گالری به چهار اتاق تبدیل می‌شود و سه هنرمند نویسنده، موزیسین و نقاش، هرکدام در یک اتاق قرار می‌گیرند. متنی با محوریت عشق و شهر توسط نویسنده خوانده می‌شود، سپس موزیسین و نقاش به‌صورت بداهه به خلق اثر می‌پردازند، در این پروسه مخاطب با روند خلق و رسیدن به اثر هنری از یک متن واحد و چگونگی تبدیل این ابژه به سوژه برخورد می‌کند. این رویداد هر شب ساعت ۲۰ برپا می‌شود.

 مجموعه «ایوان‌بند» از گروه‌های موسیقی پاپ کشورمان بیست و یکم مردادماه به همت موسسه صوت «آوای هنر» تازه‌ترین کنسرت خود را طی دو نوبت در برج میلاد تهران برگزار می‌کنند. حسین شریفی خواننده ایوان‌بند و فواد غفاری آهنگساز این گروه هستند. گروه موسیقی ایوان در اسفند سال ۱۳۹۵ توسط حسین شریفی و فواد غفاری شکل گرفت. از دیگر اعضای این گروه می‌توان به مصطفی مومنی تنظیم‌کننده و میکس و مَستر و حدیث دهقان ترانه‌سرا اشاره کرد.

 نمایشگاه حجم «سکوت» با نمایش مجسمه‌هایی از محمد مقدسی در مجموعه صلح درون، که متاثر از طبیعت و محیط پیرامون هستند در گالری کاما برپاست. در این نمایشگاه، ۷مجسمه از این هنرمند به نمایش در آمده که اغلب این آثار با چوب و فلز خلق شده‌اند و متاثر از طبیعت و محیط پیرامون این هنرمند هستند، همچنین پنج اثر این نمایشگاه را محمد مقدسی در مجموعه‌ای به نام «صلح درون» خلق کرده است. نمایشگاه «سکوت» تا ۱۶ مرداد در گالری کاما برپا می‌شود. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان پاسداران، گلستان دهم، پلاک۴۴ طبقه دوم مراجعه کنند.