فردا سینماها تا عصر تعطیل هستند. غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: به مناسبت شهادت امام جواد(ع)، سینماهای سراسر کشور روز جمعه ۱۱ مرداد از صبح تا ساعت ۱۷ تعطیل هستند. از ساعت ۱۷ به بعد سینماها می‌توانند نمایش آثار خود را طبق روال عادی پیگیری کنند.

 مجموعه تلویزیونی «کارآگاه علوی۲» به کارگردانی حسن هدایت، به‌دنبال سری اول آن، از فردا راهی آنتن آی‌فیلم۲ می‌شود. سریال «کارآگاه علوی۲» وقایعی را بین سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۳۰ روایت می‌کند. سری اول این مجموعه، با فاصله‌ زمانی حدود سیزده سال پیش از سری دوم آن، ساخته و پخش شده است. این مجموعه هر روز ساعت ۱۸به‌وقت تهران روی آنتن می‌رود و در سه‌نوبت به‌فاصله ۶ ساعت نیز بازپخش خواهد شد.

 نمایشگاه آثار حجمی محمد مقدسی با عنوان «سکوت» از فردا تا ۱۶ مرداد در گالری کاما برپا می‌شود. در نمایشگاه سکوت هفت مجسمه از این هنرمند به نمایش در می‌آید؛ اغلب این آثار با چوب و فلز خلق شده‌اند و متاثر از طبیعت و محیط پیرامون این هنرمند هستند، ۵ اثر این نمایشگاه را محمد مقدسی در مجموعه‌ای به نام «صلح درون» خلق کرده است. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان پاسداران،گلستان دهم، پلاک۴۴ طبقه دوم مراجعه کنند.

 نمایش و نقد و بررسی فیلم «کاشی هفت رنگ» به کارگردانی و تهیه کنندگی مینا سلیمی ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۱۳ مرداد در خانه هنرمندان نمایش داده می‌شود. این فیلم برای نخستین بار در سینمای ایران از کولاژ برای قصه گویی استفاده کرده است. مسعود دلخواه، مینا سلیمی و... در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم همچنین با صداى ابوالحسن تهامی، کتایون اعظمی، حسین نورعلی، حمید منوچهری و امیر منوچهری روایت مى شود.

 حسام‌الدین آشنا، از پرداخت بودجه سه ماهه دوم سال سازمان صدا و سیما توسط دولت خبر داد. پیش از این و در حاشیه جدال توییتری رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست‌جمهوری با کارگردان سریال گاندو و حواشی مرتبط با آن، این شایعه مطرح شده بود که دولت، به علت ساخت این سریال انتقادی توسط صداوسیما، بودجه این نهاد را پرداخت نمی‌کند.

 مراسم نکوداشت «علی راهجیری» به پاس چند دهه آموزش و پژوهش در عرصه خوشنویسی روز دوشنبه هفته آینده از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در موزه خوشنویسی ایران برگزار می‌شود. علی راهجیری مشهور به «زبدة الکتاب» متولد ۱۳۱۷ رشت است و در مکتب استادان بزرگ خوشنویسی همچون زرین‌خط، محمّد فرزیب، ابوالفضل موسوی کجوری، حسن و حسین میرخانی و علی‌‌اکبر کاوه پرورش یافت. او تا کنون بیش از ۱۵ جلد کتاب تالیف کرده و به دلیل دانش بالایش در حیطه خوشنویسی از او به‌عنوان «دانشنامه خوشنویسی» یاد می‌‌کنند.