شادمانه هنرمندان برای صعود تیم ملی فوتبال

دنیای اقتصاد: تیم ملی فوتبال ایران توانست در بازی با ازبکستان با نتیجه دو بر صفر پیروز شود و مقتدرانه پس از تیم برزیل و روسیه به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند.در ساعت‌های گذشته بسیاری از هنرمندان در شبکه‌های مجازی نسبت به این رویداد واکنش نشان دادند و با مردم هم‌صدا شدند و با انتشار پست‌هایی این پیروزی را به مردم ایران تبریک گفتند و از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال و بازیکنان تشکر کردند و برخی هنرمندان سرشناس همچون رضا عطاران، نوید محمدزاده، امیر جعفری، رامبد جوان، کامبیز دیرباز، عباس غزالی، رضا داوود نژاد، آتیلا پسیانی، امین حیایی، تهمینه میلانی، محمد رضا گلزار، بهاره افشاری، رضا رشیدپور، حامد همایون و رخشان بنی اعتمادهم با انتشار عکس‌هایی در همین رابطه خوشحالی خود را ابراز کردند. آنچه می‌خوانید واکنش نوشته‌های برخی از هنرمندان در همین رابطه است.

حبیب رضایی: «از مردان بزرگ جز افتخار و اقتدار انتظار دیگری نیست. ممنون مرد بزرگ. این همه افتخار، لذت و شور و نشاط رو مدیون شما و تیم درخشانتان هستیم. با درک و مدیریت و سواد و دانش شما و غیرت و نیروی جوانان سرزمینمان می‌توان سر به آسمان سایید. خسته نباشید. نوش جان این مردم. فعلا از نای جان به هوا می‌پریم تا کی به زمین برگردیم.»

بهنام تشکر: «۲۰۱۸، به به...جام جهانی، آفرین تیم ایران، آفرین آقای سرمربی، تبریک به همه ایرانی‌ها.»

بهرام رادان: «رفتیم روسیه، تبریک میگم موفقیت فوتبالیست‌های درجه یک و مربی فوق‌العاده مون رو، مطمئنا این تیم جزو تیم‌های طلایی تاریخ فوتبال ایران است، با توجه به باز شدن موقعیت ویزای توریستی روسیه برای ایرانیان، عجب جام جهانی بشه تابستان آینده.»

مهراب قاسم خانی:«به به. چه حالی داد. بازم رفتیم جام جهانی، بدون حرص خوردن، بدون جون به سر شدن. تبرییییییک…»

پ.ن اول: اصلا امسال سال فوتبالی من بوده تا اینجا. قهرمانی پرسپولیس و صعودش توی آسیا، قهرمانی رئال توی لالیگا و اروپا و حالا هم رفتنمون به جام جهانی

پ.ن دوم: من میرم شلوارکمو بذارم تو چمدون»

منوچهرهادی:« سلام کی روش عزیز ممنون که شخصیت دادی به تیم ملی و یک فوتبال هرچند سرد ولی به دور از احساس و منطقی برای کسب نتیجه و صعود به جام جهانی رو تقدیم مردم کردی. دمت گرم و دم همه بچه‌ها که برنامه‌های تورو تو زمین به خوبی اجرا کردنم گرم.»

رامین پرچمی: «یعنی آخرش بودیم ! هرکی روش کی‌روش رو قبول نداشت هم دیگه کی روش میشه حرفی بزنه؟! مرسی مرد پرتغالی دوست داشتنی!»

نیما شاهرخ شاهی: «بزرگمرد، آنقدر راحت مگه میشه رفت جام جهانی ؟ مردمی هستیم که خیلی زود خوبی یادمون می‌ره … قدر تورو خیلیا نمی‌دونن … عادتمون دادی به شخصیت داشتن …. تاریخ تو را فراموش نمی‌کنه.»

ساره بیات: جشن صعود ملی‌پوشان در آزادی