تصویربرداری سریال نوروزی سروش صحت به قسمت ششم رسید و گروه از دیروز، مشغول تصویربرداری صحنه‌های بیرونی با حضور سام درخشانی و پژمان جمشیدی هستند. محسن چگینی، تهیه‌کننده‌ سریال «پژمان» در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تصویربرداری «پژمان» به قسمت ششم رسید و اکنون حدود ۴۰ درصد از مراحل تصویربرداری به سرانجام رسیده است.

این تهیه‌کننده در ادامه از حضور شقایق دهقان در جمع بازیگران قبلی «پژمان» خبر داد و گفت: در حال حاضر سام درخشانی و پژمان جمشیدی تنها بازیگرانی هستند که در لوکیشن بیرونی جلوی دوربین می‌روند.

این تهیه‌کننده همچنین درباره‌ داستان سریال سروش صحت توضیح داد: این سریال روایت زندگی پژمان جمشیدی از فوتبالیست‌های سابق تیم ملی کشورمان است که نقش اصلی این سریال را خود این بازیکن بر عهده دارد. او در این سریال نقش خود، یعنی ستاره سابق پرسپولیس را بازی خواهد کرد. او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان موفق نشده است تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می‌شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می‌شناسد و دیگر نمی‌تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما هنوز در حال و هوای ستارگی‌اش است و نمی‌خواهد بپذیرد که عمر فوتبالش به پایان رسیده است.