فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن شبکه‌های سیما امروز و فردا (۱۰و۱۱ اسفند ماه) از شبکه‌های سیما پخش می‌شود. شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی بومر به کارگردانی پیتر بسلوو، محصول سال ۲۰۰۳ روسیه، امشب ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی فلس سیاه به کارگردانی مسعود تکاور، فردا ساعت ۱۶ پخش می‌شود. در این فیلم لعیا زنگنه، رامتین خداپناهی، رحیم نوروزی و محمود مقامی بازی کرده اند.

شبکه دو

امروز ساعت ۷:۳۰ صبح فیلم سینمایی پیتر بِل به کارگردانی ماریا پیترس پخش می‌شود.

فیلم سینمایی ربودن رییس سرخ به کارگردانی باب کلارک هم امروز ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

فیلم سینمایی فرش باد به کارگردانی کمال تبریزی و با بازی رضا کیانیان، تاکااکی اینوکی، فریبا کامران هم امشب ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت.

در خلاصه داستان فیلم به تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری آمده: در شهر تاکایامای ژاپن قرار است کارناوال سالانه راه بیفتد. یک طراح زن ژاپنی به قالی بافان اصفهان سفارش بافت یک قالی را می‌دهد، اما مرگ او در تصادف باعث ناتمام ماندن سفارش می‌شود. شوهرش ماکوتو و دخترش ساکورا برای اینکه قالی حتما بافته شود به ایران می‌آیند و مهمان اکبر و همسرش فریبا می‌شوند. اکبر که دلال است و قبلا پول فرش را از آنها گرفته، در فرصت باقی مانده سعی می‌کند به هر نحو ممکن در بافته شدن فرش به پدر و دختر کمک کند. به تدریج میان ماکوتو و دخترش با ساکنان خانه بزرگی که فرش در آن بافته می‌شود ارتباطی صمیمانه به وجود می‌آید. ساکورا که پس از مرگ مادرش دچار افسردگی شده...

فیلم سینمایی پیتر بل ۲ : شکار برای تاج تزار فردا صبح ساعت ۷:۳۰ در قالب برنامه سینما صبحانه روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی هریت و جنگ‌های وبلاگی ‌به کارگردانی رون اولیور فردا عصرساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن می‌رود. فیلم سینمایی هریت و جنگ‌های وبلاگی محصول سال ۲۰۱۰ کانادا و آمریکا است.

فیلم سینمایی دنیای بدون دزد محصول سال ۲۰۰۴ چین هم فردا شب ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

شبکه سه

فیلم سینمایی قله نانگا امشب ساعت ۱۹ از شبکه سه پخش می‌شود. فیلم سینمایی سبک چوی لی به کارگردانی مینگ سینگ وونگ محصول سال ۲۰۱۱ چین، امشب ساعت ۲۳:۳۰ پخش می‌شود. همچنین فردا ساعت ۱۴:۳۰ فیلم سینمایی راه و بیراه به کارگردانی سیامک شایقی با نقش آفرینی علی سرتیپی، فتانه یعقوبی و شهلا ریاحی پخش می‌شود.

فردا شب ساعت ۱۹ فیلم سینمایی سی بیسکیت به کارگردانی گری روس، محصول سال ۲۰۰۳ آمریکا و انگلیس پخش می‌شود.

شبکه چهار

فیلم سینمایی جنگجوی پیر محصول سال ۲۰۰۶ فنلاند و چین فردا ظهر ساعت ۱۲ پخش می‌شود.

همچنین فیلم سینمایی دشمن به کارگردانی دژان زسویچ و با بازی الکساندر استوجکوویچ فردا شب ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه سینما ۴ روی آنتن می‌رود.