فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر این هفته ۲ و۳ خرداد ماه مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و فتح خرمشهر از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود. شبکه یک

فیلم سینمایی گلوله شبح به کارگردانی چی لئونگ لا امشب ساعت ۲۲ پخش خواهد شد. فیلم تلویزیونی خوش دست به کارگردانی اکبر منصور فلاح هم فردا ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

شبکه دو

انیمیشن تعطیلات با تیمون و پومبا به کارگردانی ککس سینگلتون امروز صبح ساعت ۷:۳۰ در قالب برنامه سینما صبحانه پخش خواهد شد. فیلم سینمایی نقشه بازی به کارگردانی اندی فیکمن محصول سال ۲۰۰۷ آمریکا هم فردا صبح ساعت ۷:۳۰ در قالب برنامه سینما صبحانه روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی جنگی زخم شانه حوا به کارگردانی حسین قناعت هم فردا عصر ساعت ۱۷:۳۰ پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی پدر پرافتخار من به کارگردانی ایوس روبرت هم فردا شب ساعت ۲۳:۰۰ پخش می‌شود.

شبکه سه

فیلم تلویزیونی نابرده رنج به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی محمود رضایی، پنج‌شنبه ۲ خرداد ماه ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی نارنیا ۱ به کارگردانی آندریو آدامسون امشب ساعت ۲۳:۳۰ پخش خواهد شد.

فیلم زمانی آغاز می‌شود که جنگ جهانی دوم به شدت در جریان است و لندن مرتبا بمباران می‌شود. همه لندنی‌ها در پی یافتن جای امنی هستند تا از آسیب حملات هوایی در امان باشند. خانم پونسی یکی از این افراد است. همسر او در جنگ است و او وظیفه دارد از بچه‌هایشان مراقبت کند. مادر برای دور نگه داشتن فرزندانش از جنگ، آنها را به منزل پروفسوری در یک منطقه روستایی می‌فرستد و در آنجا بچه‌ها از طریق یک کمد وارد دنیای افسانه‌ای نارنیا شده و با ماجراهای شگفت انگیزی روبه‌رو می‌شوند.

تیلدا سویینتون و جورج هلنی در فیلم سینمایی نارنیا ۱ محصول سال ۲۰۰۵ آمریکا و انگلیس بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی سه کله‌پوک به کارگردانی بابی هارلی و با بازی سین هایز محصول سال ۲۰۱۲ آمریکا هم فردا ساعت۱۴:۳۰ پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی ماجراهای عید من و بابام به کارگردانی بهادر اسدی هم فردا ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

محمد مطیع، هوشنگ توکلی و اکبر وارث در فیلم سینمایی ماجراهای عید من و بابام از تولیدات سال جاری شبکه سه بازی کرده اند.

شبکه چهار

فیلم سینمایی کشتار به کارگردانی رومن پولانسکی فردا شب ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه سینما ۴ پخش خواهد شد.

در این فیلم می‌بینیم: دو بچه مدرسه‌ای در محیط مدرسه با هم دعوا می‌کنند و دندان یکی از آنها می‌شکند. خانواده این دو برای عذرخواهی و حل مشکلات دور هم جمع می‌شوند. اما صحبت آنها مشکلات عمیق‌تر خانوادگی آنها را نمایان می‌کند. کار به مشاجره میان والدین می‌کشد. آنها که در حقیقت این جمع را فراهم آورده بودند تا به راهکاری جهت آموزش رفتار صحیح به فرزندانشان برسند؛ خود کودکانه به مقابله و مدافعه برخاسته با قهر و ستیزه‌جویی از یکدیگر جدا می‌شوند.

جودی فاستر و کیت وینسلت در فیلم سینمایی کشتار محصول مشترک سال ۲۰۱۱ لهستان، فرانسه و آلمان بازی کرده‌اند.